Blogg

Fagblogg

I Tripletex er vi stolte av å alltid ha vært en utfordrer innenfor vår bransje.

Da vi i 2002 laget et økonomiprogram som var fullstendig nettbasert, fikk vi mange tilbakemeldinger om at “vi var gale”. Den unisone tilbakemeldingen var at noe så viktig kunne man jo ikke ha i skyen. Dette måtte ligge trygt på harddisken.

Nytt design
Til tross for alle advarslene valgte vi å følge vår visjon og magefølelse. Nå, 15 år og 20 000 kunder senere, er vi sikre på at vår strategi var riktig.

Men det holder ikke bare å være fremtidsrettet. Tripletex har i sine 15 år alltid hatt kundens behov i fokus. Med det nye designet ønsker vi å fortsette denne kursen og sette brukeropplevelse, automatikk og intuitive løsninger øverst på dagsordenen.

I 2014 startet vi å diskutere ulike detaljer rundt brukeropplevelse, og vi la en langsiktig strategi for å gjennomføre et løft. Utviklere og interaksjonsdesignere ble satt på saken, forslag ble lagt frem, og revideringer og endringer ble gjort. Våren 2016 startet det endelige utviklingsarbeidet, og mot slutten av høsten 2016 kunne vi tilby alle våre kunder muligheten til å beta-teste det nye designet. Flere endringer og oppdateringer er gjort, og vi er stolte av at vi nå snart er klare til å flytte samtlige kunder over til nytt design. Høsten 2017 blir dette en realitet.

Selv om vi fortsatt er i startfasen med det nye designet, så lover vi at vi aldri vil slutte å utvikle oss, utfordre bransjen og selvsagt lytte nøye til kundene våre.

Vi håper du får glede av vårt nye design 🙂