Vi lanserer ny modul for deg som ønsker å ha stålkontroll på lageret. Kombinér Lager og logistikk med resten av ditt økonomisystem – og du får en mer effektiv og oversiktlig arbeidshverdag.

Det er en glede for oss å dele denne nyheten med deg! Tripletex lanserer Lager og logistikk for deg som ønsker å ha full oversikt over lageret – samtidig som du har kontroll på økonomien. Det betyr at du vil få enda bedre innsikt og kontroll og ikke minst muligheten til å jobbe enda tettere sammen med din regnskapsfører. 

Hva får jeg i denne modulen?

Med Tripletex Lager og logistikk får du kontroll på hele logistikkprosessen, fra innkjøp og varemottak, til ordre og levering til kunde. En smidig prosess sørger for du alltid har oversikt, og lar deg enkelt oppdage og håndtere avvik underveis. Modulen gir deg kontroll over dine produkter og varelager, samt tilgang til viktige rapporter og nøkkeltall.

Det beste av alt er at nå får du samlet flere av dine sentrale systemer under ett tak. Så nå kan du håndtere din bedrifts lager og logistikk og samtidig ha full oversikt over økonomien med tilgang på lønn, faktura, prosjekt og regnskap – alt inne i ett og samme system!

Lager og logistikk-modulen inneholder:

Å bygge nye systemer er et tidkrevende og pågående arbeid som aldri slutter. Den første versjonen av Lager og logistikk-modulen vi nå slipper passer godt for deg som har enkle logistikkbehov. 

Men arbeidet stopper jo ikke der! Vi utvikler kontinuerlig og har et mål om å etter hvert dekke mer komplekse behov og få på plass mer automatiserte løsninger. Som at lager og logistikk-modulen på sikt kommer til å bli sømløst integrert med ditt regnskap.


– Når brukerne nå får tilgang til produkter, varelager, innkjøp og avvikshåndtering rett i økonomisystemet, muliggjør dette innsikt, kontroll og ikke minst samarbeid med regnskapsfører og revisor på et helt annet nivå enn tidligere.

Hege Oustad, daglig leder i Tripletex

Hvorfor lage denne modulen?

I Tripletex snakker vi med våre fantastisk kunder hver eneste dag. Vi gjør vårt beste for å legge til rette for det som majoriteten etterspør, slik at vi kan lage det beste systemet for våre kunder. Da det kom frem at det var et tydelig ønske om å kunne håndtere lager og logistikk inne i Tripletex, så vi på muligheten for å utvikle en modul for god lagerstyring.

I tillegg fant vi et behov i markedet for lager og logistikk-systemer for små og mellomstore bedrifter. Dermed startet jobben med å bygge et moderne system som vil være i skyen sammen med resten av Tripletex. 

Målet er å gjøre din hverdag enda enklere og mer effektiv.

Takk til våre kunder

For å dekke dagens behov og legge til rette for fremtiden er det viktig for oss å lytte til deg som er kunde. Det er jo tross alt du som bruker systemet!

M-Trade har mer enn 3000 undertøysartikler på lager. 
Les om deres erfaring med Lager og logistikk.

Til nå har vi hatt mer enn 800 betakunder som har testet modulen og kommet med uvurderlig hjelp og tilbakemeldinger, slik at vi kan levere en løsning som forenkler din hverdag enda mer. Vi setter enormt stor pris på tilbakemeldingene – tusen takk til alle våre herlige kunder! 

Hvordan kommer jeg i gang?

Aktiver selv

Dersom du er logget inn med din Tripletex-bruker kan du enkelt aktivere modulen selv og få gratis tilgang til modulen i 60 dager. Klikk deg inn på Selskap, “Mitt abonnement” og aktiver lager og logistikk. En guide vil hjelpe deg gjennom aktiveringen, steg for steg, og etter kort tid er du klar til å ta i bruk modulen! 

Slik aktiverer du lager og logistikk i Tripletex
Slik aktiverer du Lager og logistikk

I menyen øverst til høyre har du til enhver tid tilgang på hjelpeartikler og annen dokumentasjon som hjelper deg på vei om du lurer på noe. I tillegg kan du alltid ta kontakt med en av våre hyggelig rådgivere om du trenger hjelp.

Kontakt oss

Ta kontakt og snakk med en av våre hyggelig medarbeidere. De veileder deg gjerne og gir deg svar på spørsmål du måtte ha.

Prøv oss gratis i 14 dager!

Prøv Tripletex gratis i 14 dager - helt uten forpliktelser eller liten skrift.

Andre relevante artikler

Starte egen bedrift? Tips, triks og gode råd

Hvordan starte egen bedrift? Har du allerede en god forretningsidé, men vet ikke helt hvor du skal starte? Her får du noen tips som hjelper deg i gang med din…

Les mer

Hjemmekontor – hvilke regler gjelder?

To år med hjemmekontor viste at fysiske møter enkelt kan erstattes med Teams, Google Meet eller Zoom, alt tyder på at effektiviteten snarere har gått opp enn ned, de introverte…

Les mer

Alltid eFaktura: En enklere løsning for både deg og kundene dine

Å sende ut faktura elektronisk til både bedrifter (EHF) og sluttkunder (eFaktura) kan bidra til en mer automatisert hverdag. Mindre manuell håndtering, færre feil og færre forsinkede betalinger er bare…

Les mer