Et begivenhetsrikt år er over, og vi er nå i gang med nye og spennende utfordringer.

Vi i Tripletex er nå over 80 fantastiske kollegaer som betjener 25 000 kunder og 80 000 brukere i en hverdag der mange tjenester, yrker og roller automatiseres bort. Det kan være utfordrende for mange bransjer, bedriftseiere og arbeidstakere. Likevel ligger det store muligheter i å være en del av digitaliseringsbølgen samt å være med på å påvirke modernisering og fremtidsrettede løsninger. IT og teknologi står i høysetet, mens regnskapsbransjen opplever store endringer.

Tripletex skal være med på å løfte teknologi og regnskap til nye høyder, der yngre som eldre skal oppleve engasjement, glede, utvikling og entusiasme. Vi er overbevist om at vi kan spille en viktig rolle her i 2018 og fremover, og vi vil fortsette vår ekstreme årlige vekst på 50-70 prosent siden Tripletex virkelig skjøt fart i 2010.

Nytt design

I 2017 leverte vi nytt design på hele løsningen, noe som la til rette for enda raskere utvikling av en stadig mer selvkjørende og intuitiv løsning. I året som kommer vil dere brukere dra nytte av blant annet automatisering av banktjenester og annen funksjonalitet som forenkler hverdagen.

Vi ønsker samtidig å være tett på dere brukere og interessenter for å lytte til forventninger og behov. I en tid der endringer skjer ekstremt raskt må vi være tett på dere, og vi ønsker kontinuerlig dialog. Vi vil etablere ulike typer kanaler i 2018, der vi ønsker å ha direkte dialog med alle brukere både når det gjelder produktet og andre innspill.

Jeg ser frem til et spennende år sammen med dere brukere, samarbeidspartnere og kollegaer som alle er viktige bidragsytere til den videre utviklingen av Tripletex.

Med ønske om et godt, spennende og morsomt 2018!

Hilsen Hege Oustad, daglig leder i Tripletex

Prøv oss gratis i 14 dager!

Prøv Tripletex gratis i 14 dager - helt uten forpliktelser eller liten skrift.

Andre relevante artikler

Starte egen bedrift? Tips, triks og gode råd

Hvordan starte egen bedrift? Har du allerede en god forretningsidé, men vet ikke helt hvor du skal starte? Her får du noen tips som hjelper deg i gang med din…

Les mer

Hjemmekontor – hvilke regler gjelder?

To år med hjemmekontor viste at fysiske møter enkelt kan erstattes med Teams, Google Meet eller Zoom, alt tyder på at effektiviteten snarere har gått opp enn ned, de introverte…

Les mer

Alltid eFaktura: En enklere løsning for både deg og kundene dine

Å sende ut faktura elektronisk til både bedrifter (EHF) og sluttkunder (eFaktura) kan bidra til en mer automatisert hverdag. Mindre manuell håndtering, færre feil og færre forsinkede betalinger er bare…

Les mer