Chat with us, powered by LiveChat
Blogg

Fagblogg

Har du opplevd å endret e-postadresse for faktura på kundekortet, men likevel går faktura fortsatt ut til gammel e-post? Her finner du trikset som sender fakturaen til riktig e-postadresse.

Når du endrer e-postadresse på kunde vil ikke e-post automatisk oppdateres på allerede opprettede ordre eller prosjekt. Har man abonnementsordre eller prosjekt som ikke er ferdig fakturerte må man passe på å oppdatere disse etter endringen.

e-postadresse

Oppdatering av ordrer gjør man via Faktura > Ordreoversikt. Der velger man ordrene som skal oppdateres med ny e-postadresse eller huker av øverste haken slik at alle ordrene blir valgt.

e-postadresse                e-postadresse

Trykk så på flervalgsknappen og deretter velg «endre».

Huk av for «Kopier e-postadresse for faktura fra kundedetaljene» og trykk «endre».

e-postadresse

Man kan på samme måte oppdatere prosjekt via Prosjekt > Prosjekter. Huk av prosjekt, trykk «endre prosjektinformasjon» for å få opp valget «kopier e-poatadresse fra kundedetaljene».

Se flere smarte tips&triks her