Collage som viser illustrasjonsbilde til Bankintegrasjon Mini av bank og en mann som ser på en mobil

Har du en bedrift med enkelt regnskap og innkommende fakturaer? Da anbefaler Astrid Karlstrøm i Sum AS Bankintegrasjon Mini for å jobbe enda mer effektivt, uten at det koster deg masse penger. 

Tripletex har, i samarbeid med ZTL Payment Solutions, utviklet Bankintegrasjon Mini, en løsning som kobler banken sammen med Tripletex.

I praksis betyr det at du kan betale regninger rett fra Tripletex, få inn automatisk bankavstemming og få alt samlet på ett sted, for full oversikt og fleksibilitet.

Hvem passer Bankintegrasjon Mini for?

Portrettbilde av kvinne
Astrid Karlstrøm, Sum AS

Sum AS har siden årsskiftet testet ut den nye bankintegrasjonen. De ser på Bankintegrasjon Mini som et svært godt supplement for mange bedrifter, både de som gjør regnskapet selv, og, ikke minst, for regnskapsførere som jobber med mindre bedrifter.

– Bankintegrasjon Mini er supert for bedrifter uten altfor komplekse regnskap. Holdingselskaper med aktivitet bør absolutt vurdere å benytte seg av løsningen. Det samme gjelder bedrifter med enkel drift og uten behov for å betale ut lønn, sier Astrid Karlstrøm, som jobber i administrasjonen i Sum og blant annet hjelper regnskapsførerne med å ta i bruk ny funksjonalitet.

Enkel onboarding med Bankintegrasjon Mini i Tripletex, og ingen månedlige kostnader

Karlstrøm trekker frem flere grunner til at Bankintegrasjon Mini er verdt å teste ut. 

Det økonomiske aspektet er blant de viktigste.

– Alle er opptatt av å holde kostnadene nede. For mindre bedrifter er dette ofte ekstra viktig. Med Bankintegrasjon Mini er det ingen faste månedlige kostnader. Du betaler rett og slett per transaksjon. Du får mye uten å måtte betale for mye for det, forklarer hun.

En rask og enkel onboarding veier også tungt.

– I praksis er det bare noen tastetrykk inne i Tripletex og signering av en tredjepartsavtale, og så er du klar for å ta i bruk Bankintegrasjon Mini, sier Astrid.

Hvorfor bør regnskapsførere velge Bankintegrasjon Mini?

– Bankintegrasjon Mini er et ypperlig hjelpemiddel for å effektivisere arbeidet for klienter med mindre komplekse regnskap. Det betyr mindre tid på punching av tall, og mer tid til å kunne rådgi. Det gir fleksibilitet til å bidra med flere ting hos kundene dine.

Hvilken bankintegrasjon bør bedrifter med et mer komplekst behov velge?

Astrid påpeker at Bankintegrasjon Mini ikke passer for alle bedrifter, og at det derfor er lurt å se på hvilke behov bedriften har.

– Det er viktig å ta hensyn til bedriftens behov. Bankintegrasjon Mini dekker mye, men ikke alt. Dersom bedriften har behov for å utbetale lønn eller må foreta utenlandsbetalinger, er det ikke lagt opp til det. Da bør man heller velge vanlig AutoPay for å dekke behovene sine, avslutter Astrid.

Prøv oss gratis i 14 dager!

Prøv Tripletex gratis i 14 dager - helt uten forpliktelser eller liten skrift.