Tripletex lanserer en ny og forbedret prosjektoversikt. Denne gjør det enda enklere å få oversikt over din bedrifts prosjekter i Tripletex!

Prosjektmodulen til Tripletex er perfekt for blant annet selskaper som selger tiden og kompetansen sin. Med mange pågående prosjekter kan det være krevende å holde nødvendig oversikt over f.eks. status, hvordan en ligger an i forhold til budsjett og fakturareserve. 

Den nye prosjektoversikten i Tripletex vil gjøre det enda enklere å få full oversikt over din bedrifts prosjekter. Denne gir deg mulighet til å selv velge oppsett og visning av informasjon som gir mest mening for deg.

Prosjektoversikt i Tripletex

Den nye prosjektoversikten gir deg blant annet:

  • Full fleksibilitet til å velge rekkefølge på informasjonen som presenteres
  • Bedre grafiske fremstillinger
  • Visning av budsjett, status, fakturareserve og notifikasjoner

Tilpasning av visningsvalg på prosjektoversikten

Den nye prosjektoversikten er utviklet i tett dialog med flere av kundene våre. Mange har blant annet savnet en enda enklere oversikt over nøkkeltall til bruk i blant annet statusmøter og ledermøter – og det løser den nye oversikten vår. 

I Tripletex brenner vi for enkle løsninger. Derfor jobber vi hele tiden for å lage et så brukervennlig system som mulig. Følg med på våre produktnyheter for siste oppdateringer som forhåpentligvis gjør din arbeidshverdag litt enklere.

Prøv oss gratis i 14 dager!

Prøv Tripletex gratis i 14 dager - helt uten forpliktelser eller liten skrift.

Andre relevante artikler

Starte egen bedrift? Tips, triks og gode råd

Hvordan starte egen bedrift? Har du allerede en god forretningsidé, men vet ikke helt hvor du skal starte? Her får du noen tips som hjelper deg i gang med din…

Les mer

Hjemmekontor – hvilke regler gjelder?

To år med hjemmekontor viste at fysiske møter enkelt kan erstattes med Teams, Google Meet eller Zoom, alt tyder på at effektiviteten snarere har gått opp enn ned, de introverte…

Les mer

Alltid eFaktura: En enklere løsning for både deg og kundene dine

Å sende ut faktura elektronisk til både bedrifter (EHF) og sluttkunder (eFaktura) kan bidra til en mer automatisert hverdag. Mindre manuell håndtering, færre feil og færre forsinkede betalinger er bare…

Les mer