Hvorfor har vi oppgradert hovedboken?
Det var behov for å oppgradere teknologien som hovedboken var bygget på. Med den nye teknologien løser vi problemer knyttet til hastighet og brukervennlighet.
Vi vet at det er flere kunder som har hatt problemer med lang lastetid, og vi har nå satt fokus på å minimere denne. Mange har i tillegg slitt med å finne informasjonen de er ute etter på en rask og effektiv måte. Det har heller ikke vært intuitivt å tilpasse hovedboken etter eget ønske.
Forbedringer og ny funksjonalitet
Hovedboken er nå oppdatert med mye ny funksjonalitet. Med bedre filtrering er det enda enklere å finne informasjonen du er ute etter. Du kan gjøre flere filtreringsvalg for kostnadsbærere, som for eksempel filtrere på to avdelinger, eller ta i bruk predefinerte kontointervall. Vi har også utviklet muligheten for å lagre flere filter, slik at du raskt og enkelt kan finne dataen du er ute etter. Har du bilagsautomatisering kan du også enkelt filtrere på kun automatisk bokførte bilag for enda bedre kontroll.

Søkefeltet støtter nå søk på det du er ute etter. Du kan enkelt begrense søket ved hjelp av spesifiserte tegn foran kriteriene du søker etter:

Velg selv hvilke kolonner du ønsker å se ved hjelp av visningsvalg, og styr rekkefølgen på kolonnene etter dine behov. Du kan også selv justere bredden på de ulike kolonnene.
Ved å bruke grupperte posteringer kan du slå sammen like posteringer fra bilag for å skape en ryddigere oversikt. Dette vil for eksempel si at like ordrelinjer fra detaljert føring vil fremkomme som èn postering.
Vi har videreført muligheten for PDF-, Excel- og csv-eksport. Tilpass eksportfilene ved å bruke egendefinert eksport, hvor du kan velge både stående og liggende PDF-dokumenter, samt styre hvilke skille- og desimaltegn du ønsker. Husk at du også kan sette valgene dine som standard for fremtidige eksporter.

Vi håper du liker den nye hovedboken! Gi oss gjerne tilbakemeldinger på løsningen ved å bruke knappen Send tilbakemelding.