Denne ukens tips tar for seg hvordan man får registrert betaling av skattetrekk og arbeidsgiveravgift. Fristen for innbetaling er 15.mars.

 Dette er fremgangsmåten:

Når du har sendt a-meldinger for periodene januar og februar og hentet returmelding for de samme periodene, går du inn på “Lønn/Terminoppgave” i hovedmenyen. Deretter velger man Opprett for riktig periode. Da vil man finne knappene for å registrere betalingen av skatt og arbeidsgiveravgift. Korrekt bankkontonummer og KID-nummer hentes automatisk. Man registrerer betalingen i Tripletex for å få dette bokført.

Prøv oss gratis i 14 dager!

Prøv Tripletex gratis i 14 dager - helt uten forpliktelser eller liten skrift.

Andre relevante artikler

Slik bidrar Trefadder og timeføring i Tripletex-appen til et bedre klima

Timeføring gir ikke bare din bedrift løpende oppdatert oversikt – det kan også bidra til planting av trær, bedre klima og lokale arbeidsplasser. Trefadder har plantet Norges første kommersielle klimaskog.…

Les mer

Enklere regnskap for din bedrift – uansett hvor du er

Vi elsker ferie, nye opplevelser og late dager. Men hva om idyllen blir brutt fordi du glemte noe før du dro på ferie? Med kontoret i lomma kan du slappe…

Les mer

ERP-system – derfor bør du samle alle dine prosesser på ett sted

ERP-system, økonomisystem, forretningssystem – kjært barn har mange navn. Kort fortalt samler du en rekke systemer din bedrift trenger i en og samme løsning. Alt fra regnskap, faktura, lønn, timeføring…

Les mer