Denne ukens tips tar for seg hvordan man får registrert betaling av skattetrekk og arbeidsgiveravgift. Fristen for innbetaling er 15.mars.

 Dette er fremgangsmåten:

Når du har sendt a-meldinger for periodene januar og februar og hentet returmelding for de samme periodene, går du inn på “Lønn/Terminoppgave” i hovedmenyen. Deretter velger man Opprett for riktig periode. Da vil man finne knappene for å registrere betalingen av skatt og arbeidsgiveravgift. Korrekt bankkontonummer og KID-nummer hentes automatisk. Man registrerer betalingen i Tripletex for å få dette bokført.

Prøv oss gratis i 14 dager!

Prøv Tripletex gratis i 14 dager - helt uten forpliktelser eller liten skrift.

Andre relevante artikler

Byggeselskapet flyttet regnskapet opp i skyen med Proplan: – Har spart oss for masse tid

– Vi skal ikke være kjempespesielle, men unike. Det er målet vårt. Det forteller Oddgeir Eikeskog, daglig leder i Stolt Bolig. Dersom du har gått forbi et nybygg som har…

Les mer

Supports tipsehjørne

Noen av de vanligste spørsmålene fra hver måned har vi nå samlet sammen, og de slippes som månedlige blogginnlegg med tips. Tips fra support, rett og slett - supports tipsehjørne!…

Les mer

Frigjør tid med komplett økonomisystem – 5 gode grunner til å bruke Tripletex

Ta presise beslutninger og bedre lønnsomheten i din bedrift! Med Tripletex får du et komplett økonomisystem med et funksjonsrikt prosjektverktøy innebygd. Frigjør tid i arbeidshverdagen og få den fleksibiliteten du…

Les mer