Denne ukens tips tar for seg hvordan man får registrert betaling av skattetrekk og arbeidsgiveravgift. Fristen for innbetaling er 15.mars.

 Dette er fremgangsmåten:

Når du har sendt a-meldinger for periodene januar og februar og hentet returmelding for de samme periodene, går du inn på “Lønn/Terminoppgave” i hovedmenyen. Deretter velger man Opprett for riktig periode. Da vil man finne knappene for å registrere betalingen av skatt og arbeidsgiveravgift. Korrekt bankkontonummer og KID-nummer hentes automatisk. Man registrerer betalingen i Tripletex for å få dette bokført.

Prøv oss gratis i 14 dager!

Prøv Tripletex gratis i 14 dager - helt uten forpliktelser eller liten skrift.

Andre relevante artikler

Nyhet: Registrer ordrelinjer og materiell direkte på prosjekter i appen!

Kast huskelappeneNå slipper du å notere ned materialbruken på lapper, eller i verste fall huske på alt du skal registrere.Ved å registrere ordrelinjer og materiell i appen får du gjort…

Les mer

Video: Dette lanserte vi i oktober

Den siste måneden har vi jobbet hardt med lanseringer som skal gjøre Tripletex litt raskere, enklere og til og med litt penere. For en komplett gjennomgang kan du se videoen…

Les mer

Lager og logistikk for nettbutikker

Synkroniser nettbutikken med økonomisystemet ditt Ved å sitte i ulike systemer som ikke snakker sammen, er det mange bedrifter som sløser vekk verdifull tid og arbeidskraft på manuelle prosesser. Det…

Les mer