finansieringsløsning

Sammen med Aprila Bank går vi nå ut og tilbyr en ny løsning i Tripletex; nemlig en finansieringsløsning som gjør det mulig for alle kunder å få tilgang til rask finansiering i en travel og krevende bedriftshverdag.

Etter siste ukes skriverier om Tripletex og Aprila kan vi med glede melde om at mottakelsen i markedet er svært positiv og at pilotkundene strømmer på 🙂 Det er gøy!

Men hvorfor mener jeg egentlig at dette produktet er så viktig?

Mange selskap opprettes og starter som enkeltmannsbedrifter. Kun 30 % av alle nyopprettede selskaper vil vokse videre og skape nye arbeidsplasser. Dette tallet synes jeg er for lavt! Vårt mål er at vi gjennom dette og andre fremtidige produkter kan øke dette tallet.

En ny tid er på vei. Vi i Tripletex fortsetter å utvikle disruptiv teknologi og gjør det mulig for mindre bedrifter å vokse frem. En av våre kjepphester har alltid vært å skape et produkt for kunder i vekst – som igjen kan bidra til at nye bransjer og arbeidsplasser kan vokse frem. De små bør ha like muligheter som de store – om ikke bedre! Dette for å legge til rette for nyskapning og frigjøring fra tradisjonelle bransjer.

Tripletex har alltid hatt, og har fortsatt som mål, å dekke de behov som kundene ikke kjenner til enda. Samarbeidet med Aprila legger til rette for produktutvikling som gir uante muligheter for kundene våre. Vi gleder oss til fortsettelsen, og håper dere gjør det samme!

Fortsatt usikker på hva dette vil si i praksis? – Et forklarende eksempel

Tenk deg at du driver et reklamebyrå med fem ansatte. Dere opplever ofte en ujevn oppdragsmengde, men likevel må du betale leverandører og ikke minst de ansatte på månedlig basis. Endelig får du et stort oppdrag som kan betale månedens regninger. “Yes” tenker du! Men gleden blir kortvarig når kunden din gjerne vil ha 30 dagers betalingsfrist og du dermed ikke får pengene før neste måned.

Heldigvis har du hørt om Aprila-integrasjon i Tripletex, og søker enkelt og raskt om aktivering av tjenesten. Deretter oppretter du fakturaen akkurat som vanlig, men i stedet for å sende den til kunden som tidligere trykker du på “Selg faktura”. Neste arbeidsdag har du pengene på konto og kan betale leverandørene og de ansatte i tide. Fakturaen trenger du ikke å tenke mer på – den er det Aprila som har ansvar for nå.

Dette er bare et eksempel, og jeg gleder meg til å fortelle ekte historier fra ekte kunder som har dratt nytte av dette produktet!

Vi blogges 🙂

Hege

Prøv oss gratis i 14 dager!

Prøv Tripletex gratis i 14 dager - helt uten forpliktelser eller liten skrift.

Andre relevante artikler

Derfor bør du bruke en password manager

I løpet av en helt vanlig dag logger vi på mange forskjellige kontoer og plattformer, både i løpet av arbeidstiden og privat. Flere undersøkelser viser at gjennomsnittspersonen har rundt 100-150…

Les mer

Bytte lønnssystem – dette sier regnskapsbyrået om Tripletex lønn

For mange er lønnssystemet de bruker i dag i ferd med å gå ut på dato. Men likevel er det en del som kvier seg for å bytte lønnssystem. Vi…

Les mer

Årsoppgjøret: Ny måte å levere skattemeldingen på – hva betyr det for deg?

Alle næringsoppgaver og vedleggsskjema erstattes av en ny digital melding, næringsspesifikasjon, som legges ved skattemeldingen. Metoden for innlevering av skattemeldingen endres samtidig. Flere næringsdrivende får krav om å levere skattemeldingen…

Les mer