Høstens eventer i Tripletex

Endelig kan vi arrangere fysiske arrangementer igjen – det har vi savnet! Du som regnskapsfører er en av de viktigste kundene våre, og vi ønsker å involvere deg enda mer i det som skjer fremover. I tillegg liker vi en god unnskyldning for å treffes og ha det hyggelig sammen!

Alltid Oppdatert (tidligere Tripletexas) torsdag 27. oktober

Endelig har vi igjen gleden av å invitere til et fysisk event med mingling, middag og noe godt i glasset utover kvelden. Vi skal være på Vulkan Arena sentralt i Oslo.

Den faglige delen varer fra 10:00-15:00. Mer informasjon om agenda kommer når eventet nærmer seg, men vi vil by på spennende oppdateringer om produkt og partnerprogram, stands, inspirerende foredragsholdere, deilige forfriskninger og god stemning.

Regnskapsførernes dag 23. september

Vil du være med på å påvirke produktutviklingen i Tripletex?

Du som regnskapsfører er blant de viktigste kundene vi har. Derfor ønsker vi å arrangere Regnskapsførernes dag, et arrangement hvor du kan komme med innspill og synspunkter på produktet vårt.

23. september planlegger vi en innholdsrik dag hos oss på Skøyen. Her vil du både få vite litt om hva slags planer vi har for produktutvikling fremover, og vi vil høre fra deg! Er det noe som står høyt på ønskelisten, noe du har irritert deg grønn over eller sitter du på noen gode ideer som vi ikke har tenkt på enda? Nå har du muligheten til å dele tankene dine med oss!

Det vil være et begrenset antall plasser og det er en grense på maks to deltagere fra hvert regnskapsbyrå, så vi anbefaler å melde deg på tidlig.

Markedsføring – en enkel innføring for regnskapsbyråer

Dette er en enkel innføring for deg som vil lære mer om markedsføring. Kanskje dere som byrå ikke har fokusert så mye på markedsføring, men vil utforske dette mer fremover? Eller kanskje du har fått ansvar for markedsføringen av byrået, men er usikker på hvor du skal starte?

I dette webinaret vil Hanne Lundby, vår Partner Marketing Manager, gi deg en enkel innføring i markedsføring for regnskapsbyråer. Hva er egentlig B2B markedsføring og hvor skal du starte? Hva bør du tenke på angående hjemmesiden din, og hvorfor (og ikke minst hvordan!) bør du ta i bruk Facebook og LinkedIn?