Chat with us, powered by LiveChat

Adventor CRM

Skybasert CRM for småbedrifter. Toveis utveksling av kundedata forenkler vedlikeholdet av dine kundedata.

Fordeler

  • Toveis overføring av kunder, kan overføre alle eller kun aktive kunder
  • Integrasjon til Brønnøysund gir kvalitet i datagrunnlaget igjennom hele verdikjeden
  • Ingen tilleggskostnader, du er i gang på sekunder

Dette trenger du

  • Avtale med Tripletex
  • Aktivert Tripletex modul i Adventor CRM
  • Kontakt support@adventor.no for assistanse

Adventor CRM

– Brukervennlig og enkel CRM for små og mellomstore bedrifter.

Ikke alle har behov for komplekse CRM løsninger. Adventor CRM er for deg som har enklere behov og ønsker en brukervennlig og lett CRM løsning uten mange avanserte funksjoner. Adventor CRM er en kundedatabase som gir deg mulighet til å loggføre interaksjoner med kundene, lage oppgaver og påminnelser. God kategorisering, rask i bruk og integrert med e-post og sms. Egen mobilapp vil gi deg alle kontakter på mobiltelefonen.

Disse passer integrasjonen for:

  • Små og mellomstore bedrifter under 50 ansatte.
  • Passer godt for bedrifter med enkle prosjekter og oppgaver
  • Kreative bransjer
  • Klubber
  • Næringsforeninger og kunnskapsparker
  • Support og markedsoppfølging.
  • m.m

Slik fungerer det:

  • Du kan velge å overføre alle kunder, eller kun kunder som har ordre/kundeforhold (Aktive kunder)
  • Du trenger API-nøkkel fra Tripletex.
  • Alle kundedata vil utveksles mellom Tripletex og Adventor CRM.

Slik kommer du i gang:

Integrasjonen må først aktiveres av Adventor-teamet. Da vil den gjøres tilgjengelig under Innstillinger —> Integrasjoner. Ta kontakt med Adventor AS for å aktivere integrasjonen.

support@adventor.no – Tlf: 71 21 00 00

Denne integrasjonen er utviklet av:Adventor AS

Kontakt: salg@adventor.no Tel: 71 21 00 00

Grandfjæra 28 6415 Molde