Uavhengig av hvilke kjøretøy du selger, gir vår integrerte plattform deg de verktøyene og funksjonene du trenger for å drive mer effektivt. Fra lagerstyring til salgsprognoser – vi har tenkt på alt, så du kan fokusere på det du gjør best: å selge.
AutoNet representerer neste generasjons SaaS-system, skreddersydd for forhandlere av kjøretøy. Vår plattform kombinerer kraftige funksjoner som CRM, integrerte salgskanaler, målrettet markedsføring, maskinlæring for prissetting, sømløse lånesøknader og bankavtaler, alt designet for å maksimere salg og lønnsomhet.
AutoNet oppretter prosjekt per kjøretøy i Tripletex og sørger dermed for at alle inn- og utgående kontrakter knyttes mot prosjektet, samt alle kostnader med bilaget. Vi fører rentekostnader på lån mot kjøretøyet, ved reklamasjons tapsfører mot prosjekt, etc.
1. Logg inn på app.autonet.no. 2. Gå til Innstillinger -> Regnskap (https://app.autonet.no/page/accounting). 3. Velg Tripletex og oppgi API nøkkel og trykk på «Koble til regnskapsprogram»-knappen. 4. Integrasjon er nå satt opp (vi har hentet MVA koder og kontoplan), vi anbefaler du også setter opp føgende: 4.1 Regler for føring: Opprett ny føring og velg riktig kontoplan og MVA kode for avtaletype (https://app.autonet.no/page/accounting/account). 4.2 Ansatte: Liste over alle ansatte du har i AutoNet kommer opp, koble deres konto mot Tripletex konto (kan velge samme Tripletex for ansatte) (https://app.autonet.no/page/accounting/employes)
Du er nå klar for å bruke AutoNet med integrasjon til Tripletex!
Å prøve Tripletex er helt gratis og uforpliktende. Kontoen krever ikke betalingsdetaljer og utløper automatisk etter prøveperioden på 14 dager dersom du ikke ønsker å fortsette.
Hei 👋 Lurer du på noe? Send meg en melding!