Avalia CRM

En sterk CRM løsning med tett integrasjon til SharePoint for dokumenthåndtering

Hva hjelper integrasjonen meg med?

— Avalia CRM setter dokumenthåndteringen i fokus

En sterk CRM løsning med tett integrasjon til SharePoint for dokumenthåndtering. Ticketløsning, prosjektstyring, salgshåndtering, sjekklister, bygg egne moduler, felter og relasjoner. Egen appversjon og Outlook addon.

Avalia CRM vil gjøre samahandling med kunder og leverandører enklere, gjennom at vi har en god addon til Outlook og integrasjon med Office 365. Dette bidrar til at du kan jobbe med dokumenter direkte fra tradisjonell mappe. Versjonshåndtering blir ivaretatt og du skaper en god samhandlingsplattform. Selgere har egen salgsmodul go prosjektledere har egen prosjektmodul. I tillegg er det en ticketløsning som sikrer at alt som kommer inn automatisk blir ivaretatt.

Slik deles dataen

Tripletex
Avalia CRM
Selvbestemt
Avalia CRM kan synkronisere etter avtale en eller toveis trafikk mellom systemene
Tripletex
Avalia CRM

Hvordan kommer jeg i gang?

For å komme i gang må du ha et aktivt Office 365 abonnement. Det er nok med rimeligste versjon til kr 50 per mnd per bruker.
Da det er et oppsett som må gjøres mot deres SharePoint ønsker vi å hjelpe dere i gang, og ber dere derfor ta kontakt for bistand med dette oppsettet.

Integrasjonspartner

Avalia AS
Adresse:
Sagvegen 2
2074 Eidsvoll Verk