Avalia CRM

— Avalia CRM setter dokumenthåndteringen i fokus

Fordeler

  • Tett integrasjon med Office 365 og videre SharePoint og Teams
  • Egen Outlook modul med mapper i SharePoint - gir enkel arkivering av korrespondanse
  • Egen app med alle funksjoner tilgjengelig

Dette trenger du

  • Ingen tekniske krav

Avalia CRM

— Avalia CRM setter dokumenthåndteringen i fokus

Avalia CRM integrerer dine Kunder og Prosjekter fra Tripletex til å bli tilsvarende objekter i CRM, med videre automatiske opprettelser av mapper i egen SharePoint.

Disse passer integrasjonen for:

  • Avalia CRM passer for de som ønsker å beholde sine mapper, men samtidig få en struktur på toppen som enklere organiserer innholdet.

Slik fungerer det:

Integrasjonen mellom Avalia CRM og Tripletex fungerer slik at en kan synkronisere Kunder og Prosjekter fra respektive kort i Avalia CRM. Har du opprettet en ny Kunde i Tripletex eller endret noe informasjon der, kan du deretter gå til Avalia CRM sitt Kundekort og der manuelt starte synkronisering. Det samme gjelder for Kontakter og Prosjekter. Vi kan også ta med andre objekter om ønskelig. Vi støtter også 2-veis synkronisering dersom det er ønsket.

Slik kommer du i gang:

I Avalia CRM finnes en egen meny for Innstillinger. Her finner du en undermeny for oppsett av Tripletex. Alt som skal inn er noen noen API nøkler som fåes fra Avalia og fra profilkortet i Tripletex

Denne integrasjonen er utviklet av:

Kontakt: Tel: 95407878