Bilberry Base av Emonkey

Integrasjonen mellom Bilberry Base og Tripletex gir sømløs overføring av ordre, fakturaer og betalinger – helt automatisk.

Kategori

RapporteringBookingFagsystemer

Integrasjonspartner

Emonkey AS

Integrasjonen leveres av en tredjepartsleverandør. Tripletex er ikke ansvarlig for funksjonalitet eller eventuelle feil i integrasjonen. Har du spørsmål om integrasjonen, må du kontakte leverandøren direkte.

Hva hjelper integrasjonen meg med?

Bilberry utvikler brukervennlige og kraftfulle digitale verktøy for reiselivsbransjen.

Integrasjonen med regnskapssystemet sørger for en sømløs dataflyt mellom salg og ordre i Bilberry Base og regnskapet. Kreditnotaer og fakturaer overføres automatisk, og oppdaterte ordrenummer sendes tilbake for full sporbarhet.

Når betaling mottas, oppdateres hovedboken og bilagsnummer synkroniseres tilbake til Bilberry. Dette gir høy presisjon og kontroll på alle økonomiske prosesser.

Integrasjonen reduserer manuell inntasting, forenkler bokføringen og sikrer at inntekter, gavekort og betalinger føres riktig – med korrekt konto, MVA-kode og avdeling.

Slik deles dataen

Tripletex
Bilberry Base av Emonkey
Faktura
Oppretter faktura
Tripletex
Bilberry Base av Emonkey
Ordre
Oppretter ordre
Tripletex
Bilberry Base av Emonkey
Kunde
Oppretter kunde
Tripletex
Bilberry Base av Emonkey
Produkt
Oppretter produkt
Tripletex
Bilberry Base av Emonkey
Avdeling
Bokfører i mot korrekt avdeling
Tripletex
Bilberry Base av Emonkey
Hovedbok
Sender tilbake bilagsnummer for betaling
Tripletex
Bilberry Base av Emonkey

Hvordan kommer jeg i gang?

For å komme i gang med integrasjonen fra Bilberry Base til Tripletex, ta enten kontakt direkte med Bilberry eller med Emonkey på info@emonkey.no eller gjennom å fylle ut dette skjemaet.

Vi booker vanligvis inn et møte der vi går igjennom behov og ønsker for vi setter opp løsningen.