Automatisk overføring av fakturaer som er 14 dager over forfallsdato til purring/inkasso. Oppdaterer betalinger automatisk mellom Tripletex og purre/inkassosystem, samt oppdaterer betalinger fra inkassosystem med automatisk bokføring Tripletex.

Integrasjonen leveres av en tredjepartsleverandør. Tripletex er ikke ansvarlig for funksjonalitet eller eventuelle feil i integrasjonen. Har du spørsmål om integrasjonen, må du kontakte leverandøren direkte.
Hva hjelper integrasjonen meg med?
Slik deles dataen
Hvordan kommer jeg i gang?
For å benytte vår integrasjon må man aktivere API 2.0 modulen i Tripletex. Dette gjøres under “Selskap” > “Mitt abonnement”. Herfra skal du finne “API 2.0” og trykke “Bestill” på denne.
Aktiver API-tilgang på ansatt Under “Selskap” > “Ansatte” og velger brukeren som skal ha API-tilgang fra MAB. Under valget “Mer” velger du “API-tilgang”.
Man velger sin applikasjon fra nedtrekkslisten. Vi må få oversendt klientnøkkel.
- Vi må få oppgitt en startdato (og da vil alle forfalte fakturaer etter denne dato følges
opp via integrasjonen) - Integrasjonen henter alle fakturaer som er forfalt med mer enn 14 dager
- Vi sender normalt ut inkasso varsel dag 15.
- Står inkasso varsel ubetalt etter 14 dagers fristen , vil vi sende en
betalingsoppfordring(inkasso) - Betalinger oppdateres mellom Tripletex og vårt system sømløst.(avregningsoppgaver
sendes til deres side på infocenter.) - Integrasjonen kan oppdatere krediteringer, men ikke del krediteringer. (kun pr. faktura og
ikke på reskontronivå) - Det vil ikke fremgå i Tripletex at en faktura har fått et saks nr. hos oss. (er faktura forfalt
med mer enn 14 dager, vil den være overført) - Aktive saker kan ses via kundeside på vårt infocenter. Der kan man for øvrig
kommunisere med ECPay.
Har du spørsmål til oppsettet eller vår løsning så tar tu kontakt med:
Salgsleder Erik Hoelli ,ehoelli@ecpay.no mob.97764637