Automatisk overføring av fakturaer som er 14 dager over forfallsdato til purring/inkasso. Oppdaterer betalinger automatisk mellom Tripletex og purre/inkassosystem, samt oppdaterer betalinger fra inkassosystem med automatisk bokføring Tripletex.
ECPay
Hva hjelper integrasjonen meg med?

Slik deles dataen
Hvordan kommer jeg i gang?
For å benytte vår integrasjon må man aktivere API 2.0 modulen i Tripletex. Dette gjøres under «Selskap» > «Mitt abonnement». Herfra skal du finne «API 2.0» og trykke «Bestill» på denne.
Aktiver API-tilgang på ansatt Under «Selskap» > «Ansatte» og velger brukeren som skal ha API-tilgang fra MAB. Under valget «Mer» velger du «API-tilgang».
Man velger sin applikasjon fra nedtrekkslisten. Vi må få oversendt klientnøkkel.
• Vi må få oppgitt en startdato (og da vil alle forfalte fakturaer etter denne dato følges
opp via integrasjonen)
• Integrasjonen henter alle fakturaer som er forfalt med mer enn 14 dager
• Vi sender normalt ut inkasso varsel dag 15.
• Står inkasso varsel ubetalt etter 14 dagers fristen , vil vi sende en
betalingsoppfordring(inkasso)
• Betalinger oppdateres mellom Tripletex og vårt system sømløst.(avregningsoppgaver
sendes til deres side på infocenter.)
• Integrasjonen kan oppdatere krediteringer, men ikke del krediteringer. (kun pr. faktura og
ikke på reskontronivå)
• Det vil ikke fremgå i Tripletex at en faktura har fått et saks nr. hos oss. (er faktura forfalt
med mer enn 14 dager, vil den være overført)
• Aktive saker kan ses via kundeside på vårt infocenter. Der kan man for øvrig
kommunisere med ECPay.
Har du spørsmål til oppsettet eller vår løsning så tar tu kontakt med:
Salgsleder Erik Hoelli ,ehoelli@ecpay.no mob.97764637