Grønn jobb

Integrasjonen sender timelister fra Grønn Jobb HR-system til Tripletex. Den henter ansatte og prosjekter fra Tripletex og sørger for synkronisering mellom systemene for oppdatert og korrekt informasjon.

Kategori

Timeføring

Integrasjonspartner

Grønn jobb

Integrasjonen leveres av en tredjepartsleverandør. Tripletex er ikke ansvarlig for funksjonalitet eller eventuelle feil i integrasjonen. Har du spørsmål om integrasjonen, må du kontakte leverandøren direkte.

Hva hjelper integrasjonen meg med?

Integrasjonen mellom Grønn Jobb HR-system og Tripletex forenkler timeregistrering og prosjektstyring for kundene. Ved å synkronisere ansatte og prosjekter fra Tripletex, slipper brukerne å registrere disse manuelt i begge systemer. Timelistene føres kun i Grønn Jobb HR-system, og integrasjonen sørger for at de blir sendt til Tripletex for videre lønns- og fakturabehandling.

Dette sparer tid, reduserer feil og gir en mer effektiv arbeidsflyt. Flere funksjoner vil bli lagt til fremover for å gi enda bedre støtte til kundene.

Slik deles dataen

Tripletex
Grønn jobb
Ansatt
Henter ansatte fra Tripletex
Tripletex
Grønn jobb
Prosjekt
Henter prosjekter fra Tripletex
Tripletex
Grønn jobb
Aktivitet
Henter aktiviteter for å registrere timer basert på disse
Tripletex
Grønn jobb
Lønn
Henter lønnsarter
Tripletex
Grønn jobb
Timeliste
Sender timelister fra systemet til Tripletex
Tripletex
Grønn jobb

Hvordan kommer jeg i gang?

For å koble Tripletex til Grønn Jobb HR-system, må du opprette en API-nøkkel. Gå til en ansatt eller kontakt i Tripletex, finn fanen for API-tilgang og opprett en ny nøkkel. Velg tilpasset oppsett, skriv inn applikasjonsnavnet “GrønnJobb”, og lagre nøkkelen.

Deretter går du inn i Grønn Jobb HR-system og følger oppsettveiviseren i systemet for å sette opp integrasjonen mot Tripletex steg for steg.