Integrasjonen leveres av en tredjepartsleverandør. Tripletex er ikke ansvarlig for funksjonalitet eller eventuelle feil i integrasjonen. Har du spørsmål om integrasjonen, må du kontakte leverandøren direkte.
Integrasjonen mellom Grønn Jobb HR-system og Tripletex forenkler timeregistrering og prosjektstyring for kundene. Ved å synkronisere ansatte og prosjekter fra Tripletex, slipper brukerne å registrere disse manuelt i begge systemer. Timelistene føres kun i Grønn Jobb HR-system, og integrasjonen sørger for at de blir sendt til Tripletex for videre lønns- og fakturabehandling.
Dette sparer tid, reduserer feil og gir en mer effektiv arbeidsflyt. Flere funksjoner vil bli lagt til fremover for å gi enda bedre støtte til kundene.
Hvordan kommer jeg i gang?
For å koble Tripletex til Grønn Jobb HR-system, må du opprette en API-nøkkel. Gå til en ansatt eller kontakt i Tripletex, finn fanen for API-tilgang og opprett en ny nøkkel. Velg tilpasset oppsett, skriv inn applikasjonsnavnet “GrønnJobb”, og lagre nøkkelen.
Deretter går du inn i Grønn Jobb HR-system og følger oppsettveiviseren i systemet for å sette opp integrasjonen mot Tripletex steg for steg.