Hybel

Integrasjonen er for utleiere som forvalter leieforhold med Hybel Premium.

Kategori

CRMFagsystemer

Integrasjonspartner

Hybel AS

Integrasjonen leveres av en tredjepartsleverandør. Tripletex er ikke ansvarlig for funksjonalitet eller eventuelle feil i integrasjonen. Har du spørsmål om integrasjonen, må du kontakte leverandøren direkte.

Hva hjelper integrasjonen meg med?

Denne integrasjonen krever at du har Tripletex Komplett

Integrasjonen sørger for at leietakere opprettes som kunder i Tripletex og at fakturaer og innbetalinger bokføres på leietakeren det gjelder. Dette gir en fullstendig kundereskontro på leietaker-nivå i Tripletex.

Hybel genererer faktura for leie og holder orden på innbetalinger fra leietaker. Via integrasjonen synkroniseres disse transaksjonene en gang i døgnet til Tripletex:

  1. Leietakere fra Hybel synkroniseres mot kunderegister i Tripletex
  2. Fakturaer og innbetalinger bokføres mot kunde i Tripletex

Slik deles dataen

Tripletex
Hybel
Kunde
Opprette leietakere som kunder i Tripletex.
Tripletex
Hybel
Avdeling
Sjekke at avdeling eksisterer i Tripletex.
Tripletex
Hybel
Prosjekt
Sjekke at prosjekt eksisterer i Tripletex.
Tripletex
Hybel
Hovedbok
Sjekke at hovedbokskonto eksisterer i Tripletex. Overføre bilag fra Hybel til Tripletex.
Tripletex
Hybel

Hvordan kommer jeg i gang?

  1. Krever Hybel Premium abonnement.
  2. Krever at regnskapskontoer, MVA-koder, prosjekt og avdelinger satt opp under Økonomi > Innstillinger også er opprettet i Tripletex.
  3. Legg til utvidelsen Hybel i Tripletex.
  4. Ta vare på employee token og gå til Økonomi > Innstillinger på Hybel.
  5. Her trykker du på Valg > Opprett integrasjon under API-integrasjoner for selskapet det gjelder og legger inn employee token og startdato for synkronisering.

Du kan også følge denne guiden for å komme i gang.