ITX Kontaktsenter

— Samler all kundekommunikasjon i én løsning
Kom i gang

Hva hjelper integrasjonen meg med?

— Samler all kundekommunikasjon i én løsning

Med ITX får du en alt-i-én løsning for telefon, e-post, sms, chat, sosiale medier og saksbehandling, hvor alt lagres på kunden. Dette gjør det enklere for alle agenter å hjelpe kunden neste gang de tar kontakt. Når kundene tar kontakt vises informasjon om kunden, som hvem som snakket med kunden sist, åpner automatisk siste ticket, man ser åpne og uløste saker, ubetalte faktura, ordre, reskontro m.m.

Integrasjonen med Tripletex sørger for at relevant informasjon tilgjengeliggjøres i det kunden henvender seg. Integrasjonen gjør det i tillegg enklere å sende ut fakturakopi, uten å måtte logge inn i Tripletex.

Slik deles dataen

Tripletex
ITX Kontaktsenter
Kunde
Informasjon om kunde sendes mellom begge integrasjonene
Tripletex
ITX Kontaktsenter
Faktura
Informasjon om faktura sendes mellom begge integrasjonene
Tripletex
ITX Kontaktsenter
Reskontro
Informasjon om reskontro sendes mellom begge integrasjonene
Tripletex
ITX Kontaktsenter
Ordre
Informasjon om ordre sendes fra Tripletex til ITX.
Tripletex
ITX Kontaktsenter

Hvordan kommer jeg i gang?

Følg denne linken for en detaljert forklaring på hvordan du kommer i gang med integrasjonen: https://drive.google.com/file/d/1nsct_t6vm6tEPSA8u_tJ66nRlgidUFyq/

Integrasjonspartner

ITX Norge AS
Adresse:
Borgeskogen 47
3160 Stokke