ITX Kontaktsenter

— Samler all kundekommunikasjon i én løsning

Fordeler

  • Én løsning for telefon, e-post, sms, chat og sosiale medier
  • All kundekommunikasjon blir lagret på kunden
  • Relevant informasjon vises når kunden tar kontakt

Dette trenger du

  • Ingen tekniske krav

ITX Kontaktsenter

— Samler all kundekommunikasjon i én løsning

To-veis integrasjon sørger for at all kommunikasjon ligger lagret på kundene. Relevant kundeinformasjon vises når kunden tar kontakt, som f.eks. navnet på personen som var kontakt, selskapet, hvem som snakket med kunden sist, ubetalte faktura, åpne saker m.m. Integrasjonen gjør det også enklere å sende ut fakturakopi, uten å måtte logge inn i Tripletex. Velkommen til enklere verden hvor det ikke lenger er kaos i kundekommunikasjon.

Disse passer integrasjonen for:

Integrasjonen passer for de som ønsker..

  • én løsning for telefon, epost, sms, chat og sosiale medier
  • å få bedre oversikt over kommunikasjon med kunde
  • å få relevant informasjon når kunde tar kontakt

Slik fungerer det:

ITX Kontaktsenter gjør det mulig å være tilgjengelig i de kanalene du ønsker, som telefon, e-post, sms, chat og sosiale medier. Dialogen du har med kundene blir lagret på kunden. Når kundene tar kontakt vises informasjon om kunden, som hvem som snakket med kunden sist, åpne uløste saker, ubetalte faktura m.m.

Du slipper å bruke verdifull tid på å søke opp tidligere e-post, få tak i dine kollegaer. Med ITX har du all informasjon tilgjengelig, så sparer du verdifull tid.

Ønsker å du gå gjennom et tilbud med en kunde, vise en tegning, eller noe annet, kan du nå dele din skjerm med kunden på PC eller mobil på under 5 sekunder. Deling av skjerm har aldri vært enklere.

Slik kommer du i gang:

  • Logg inn i ITX på https://app.itxuc.com/ eller via ITX App.
  • Aktiver API-nøkkel du oppretter i profilkortet i Tripletex

 

Denne integrasjonen er utviklet av:ITX Norge AS

Kontakt: support@itxuc.com Tel: 23 68 04 00

Borgeskogen 47 3160 Stokke