ITX Kontaktsenter

— Samler all kundekommunikasjon i én løsning
Kom i gang

Hva hjelper integrasjonen meg med?

— Samler all kundekommunikasjon i én løsning

ITX Kontaktsenter gjør det mulig å være tilgjengelig i de kanalene du ønsker, som telefon, e-post, sms, chat og sosiale medier. Dialogen du har med kundene blir lagret på kunden. Når kundene tar kontakt vises informasjon om kunden, som hvem som snakket med kunden sist, åpne uløste saker, ubetalte faktura m.m.

Integrasjonen sørger for at all kommunikasjon ligger lagret på kunden. Relevant kundeinformasjon vises når kunden tar kontakt, du ser hvem som snakket med kunden sist, ubetalte faktura, åpne saker m.m. Integrasjonen gjør det også enklere å sende ut fakturakopi, uten å måtte logge inn i Tripletex.

Slik deles dataen

Tripletex
ITX Kontaktsenter
Kunde
Informasjon om kunde sendes mellom begge integrasjonene
Tripletex
ITX Kontaktsenter
Faktura
Informasjon om faktura sendes mellom begge integrasjonene
Tripletex
ITX Kontaktsenter
Reskontro
Informasjon om reskontro sendes mellom begge integrasjonene
Tripletex
ITX Kontaktsenter

Hvordan kommer jeg i gang?

Følg denne linken for en detaljert forklaring på hvordan du kommer i gang med integrasjonen: https://drive.google.com/file/d/1nsct_t6vm6tEPSA8u_tJ66nRlgidUFyq/viewhttps://drive.google.com/file/d/1nsct_t6vm6tEPSA8u_tJ66nRlgidUFyq/view

Integrasjonspartner

ITX Norge AS
Adresse:
Borgeskogen 47
3160 Stokke