Lindorff – en del av Intrum innfordringstjeneste

— Automatiser innfordringsprosessen
Kom i gang

Hva hjelper integrasjonen meg med?

— Integrasjonen med Lindorff gir deg mulighet til å forenkle innfordringsprosessen, som leder til mindre manuelt arbeid og lavere risiko. Innfordring blir ivaretatt av Lindorff , noe som vil bidra til bedre likviditet for din bedrift.

Integrasjonen forenkler og gir det mulighet til å følge opp annet enn utestående krav. Det frigjør din tid og i tillegg minimerer du manuelle feil registreringer.

  1. Vi gir deg en Kundeavtale og du får Kundenummer hos Lindorff
  2. Så kan du velge Lindorff i listen hos Tripletex
  3. Da settes integrasjon igang og du er klar til å sende oppdrag som registreres automatisk inn i vårt system
  4. Ved oppgjør til Lindorff overfører vi beløp til din konto og avslutter sak hos Lindorff.

Slik deles dataen

Tripletex
Lindorff
Oppdrag
Informasjon om oppdrag sendes fra Tripletex til Lindorff
Tripletex
Lindorff
Direktebetalinger
Informasjon om direktebetalinger sendes mellom begge systemene
Tripletex
Lindorff

Hvordan kommer jeg i gang?

Vi oppretter ett kundenummer i Lindorff og som gjør at du som kunde kan velge en faktura i fakturaoversikten og trykker på “inkasso”. Da åpnes følgende vindu hvor du velger “Lindorff i listen” som inkassobyrå. Deretter vil du måtte fylle inn Kundenummer du har fått fra Lindorff. Se bruksanvisning vedlagt.

Integrasjonspartner

Lindorff en del av Intrum
Adresse:
Hoffsveien 70B
0377 Oslo