— Med Munu bruker du fremtidens teknologi.
Våre løsninger bruker ingen lokale databaser og lagrer alt digitalt i skyen. Du som eier og bruker har tilgang til dine data lett via ulike plattformer. Om det så er på PC/Windows, Mac, Android eller Apple enheter.
Omsetning oppdaterer seg live i din Munu Cloud. Salgstall- og kredittsalg overføres automatisk til ditt Tripletex regnskapssystem slik at du daglig kan se omsetning og salg opp mot kostnader og annen informasjon direkte i Tripletex.
I Munu Cloud hos Munu er det en rekke utvalgte rapporter som ligger som standard. Disse gir deg god oversikt over salg på artikkel og gruppenivå.
Selger du til kredittkunder (faktura) så overføres ordre umiddelbart etter utleveringen har skjedd på kassepunktet. Kundeinformasjon, produkter og alle referensefelter og ekstra informasjon som skal på faktura overføres automatisk. Ordren sendes ut som faktura direkte, eller samles opp som grunnlag for samlefaktura.
Disse passer integrasjonen for:
- Alle typer kunder og bransjer
Slik fungerer det:
- For å etablere automatisk bokføring av salg og betaling fra kassesystemet så må man først sikre at konti som er brukt i Munu for salg og betaling samsvarer med kontoplan i Tripletex.
- Ønsker automatisk overføring av ordre og faktura til Tripletex må nummerserie for kundenummer settes opp og eventuelt eksisterende kunderegister synkroniseres.
- Munu Support vil bistå med arbeidet over samt etablere koblingen mellom systemene og teste denne sammen med dere.
Slik går du frem:
- Kontakt oss på post@munu.cloud og vi vil hjelpe dere i gang. Ofte er integrasjonen operativ allerede neste virkedag.