En sikker og automatisert dataflyt mellom Munu Cloud og Tripletex holder dine data oppdatert og gir deg unik innsikt.
I Munu Cloud oppdateres omsetning i sanntid og salgstall overføres automatisk til Tripletex, slik at du daglig kan se omsetning og salg opp mot kostnader og annen informasjon direkte i regnskapssystemet. Du vil også finne en rekke standard rapporter som gir deg god oversikt over salg på artikkel og gruppenivå i Munu Cloud.
Selger du til kredittkunder (med faktura) så overføres ordre umiddelbart etter utleveringen har skjedd på kassepunktet. Kundeinformasjon, produkter, alle referensefelter og ekstra informasjon som skal på faktura overføres automatisk. Ordren sendes ut som faktura eller samles opp som grunnlag for samlefaktura.
For å etablere automatisk bokføring av salg og betaling fra kassesystemet må man først sikre at konti som er brukt i Munu for salg og betaling samsvarer med kontoplan i Tripletex. Ønsker du automatisk overføring av ordre og faktura til Tripletex må nummerserie for kundenummer settes opp, og eventuelt eksisterende kunderegister synkroniseres. Munu Support vil bistå med arbeidet samt etablere koblingen mellom systemene og teste denne sammen med deg.
Kontakt oss på sales@munu.cloud så hjelper vi deg i gang.
Å prøve Tripletex er helt gratis og uforpliktende. Kontoen krever ikke betalingsdetaljer og utløper automatisk etter prøveperioden på 14 dager dersom du ikke ønsker å fortsette.
Hei 👋 Lurer du på noe? Send meg en melding!