Integrasjonen leveres av en tredjepartsleverandør. Tripletex er ikke ansvarlig for funksjonalitet eller eventuelle feil i integrasjonen. Har du spørsmål om integrasjonen, må du kontakte leverandøren direkte.
PCKasse benyttes i dag av små og mellomstore bedrifter i hele Norge – i de fleste bransjer.
Ved å ta i bruk integrasjonen mellom PCKasse og Tripletex sørger man for en automatisk og sikker overføring til regnskap samtidig som man forenkler arbeidet til regnskapsfører.
Dyktige PCKasse-forhandlere bistår alle kunder med konfigurasjon for optimalt oppsett i samarbeid med deres regnskapsfører.
Hvordan kommer jeg i gang?
I PCKasse er integrasjonen allerede på plass:
Åpne Admin i PCKasse: Klikk på “oppsett” og “programinnstillinger”, velg så fane for regnskap.
Til høyre i bildet får du opp “regnskapssystem” hvor du velger Tripletex i nedtrekksmeny.
Informasjon til felter finnes på din Tripletex-konto.
Kontakt din PCKasse-forhandler i dag for mer detaljert fremgangsmåte og support.