PlusOffice HMS

Kategori

HRM

Integrasjonspartner

PlusOffice AS
Elveveien 32
3262 Larvik

Integrasjonen leveres av en tredjepartsleverandør. Tripletex er ikke ansvarlig for funksjonalitet eller eventuelle feil i integrasjonen. Har du spørsmål om integrasjonen, må du kontakte leverandøren direkte.

Hva hjelper integrasjonen meg med?

Integreringen mot Tripletex gjør at du enkelt kommer i gang med bruk av HMS-systemet. Alle ansatte og avdelinger synkroniseres til HMS-systemet og timeføringen i PlusOffice kan enkelt overføres til Tripletex med et enkelt tastetrykk.

Disse passer integrasjonen for

  • De som mangler et HMS-system og vil komme raskt i gang
  • De som ønsker et system som er like brukervennlig som Tripletex, og som dekker de lovpålagte internkontroll-områdene

Slik fungerer det

Du kobler opp API-nøkkelen fra Tripletex inn i integreringer i PlusOffice, og deretter henter systemet automatisk ut data og synkroniserer ansatte fra Tripletex.

 

Hvordan kommer jeg i gang?

  • I Tripletex under Ansatte går du inn på en ansatt og velger “Mer” i menyen oppe til høyre.
  • Trykk deg inn til API-tilgang og lag en ny API-nøkkel.
  • Velg PlusOffice i listen og du vil få de tilgangene som er nødvendig for integreringen.
  • Ta denne API-nøkkelen og lim inn i feltet for API-nøkkel for Tripletex integreringen i PlusOffice, og vips er du ferdig med sammenkoblingen.