Integrasjonen sjekker kontinuerlig om det finnes nye fakturaspesifikasjoner i Qondor, og overføre disse fortløpende. Status på betalinger og fakturaer vil føres tilbake til Qondor etter hvert som de blir oppdatert.
Det er opp til deg som kunde av Qondor om fakturaspesifikasjonene skal opprettes som ordre for videre behandling, eller som fakturaer klare for utsending i Tripletex. Betalingsstatus på fakturaer vil tilbakeføres fra Tripletex til Qondor. Transaksjoner som er gjort med kort i Qondor vil bli overført til Tripletex som utførte betalinger med riktig betalingsmåte satt.
Integrasjonen henter også ut leverandørfakturaer som er knyttet til prosjekter i Tripletex, og registrere dem som kostnader på tilsvarende prosjekt i Qondor. Hvis betalingsstatus på leverandørfaktura skulle endre seg så vil også denne bli oppdatert. Det samme gjelder salgfakturaer på synkroniserte prosjekter, samt betalingsstatus på disse. Dette gir et prosjektregnskap i Qondor som viser reelle kostnader og salg, oppdatert direkte fra Tripletex.