Når Simployer er master for person/ansatt og fravær vil disse integrasjonene bidra til å sikre datakvaliteten i Tripletex.
Alle nyopprettede personer blir satt som standard brukere i Tripletex. Den ansatte vil selv kunne vedlikeholde sine data i Simployer og få disse overført til Tripletex.
Ved overføring slår vi opp i Tripletex og hvis den ansatte eksisterer, oppdaterer vi persondata. Hvis den ansatte ikke eksisterer opprettes en ny person med persondata og stillingsinfo.
For fravær gjelder følgende: Lønnsrelaterte permisjoner overføres når de er gjennomført eller påbegynt. Sykefravær overføres når det er bekreftet i Simployer.
Integrasjonen settes opp som en tidsstyrt jobb som overfører gjennomført og påbegynt fravær for foregående måned.
Fraværsintegrasjonen forutsetter at kunde har lisens på Tripletex timeregistreringsmodul.
Når kunde tar kontakt via marketplace vil det opprettes en sak i våre interne systemer hvor vi har dedikerte ressurser som vil svare opp henvendelsen.
Å prøve Tripletex er helt gratis og uforpliktende. Kontoen krever ikke betalingsdetaljer og utløper automatisk etter prøveperioden på 14 dager dersom du ikke ønsker å fortsette.
Hei 👋 Lurer du på noe? Send meg en melding!