— Enkel finansiering av utstående fordringer og oppfølging av dine kunder til du får betalt.
Integrasjonen lar Nordea Finance Equipment hente fakturainformasjon for å kunne finansiere fakturaer og gjøre innkrevingen av de.
Disse passer integrasjonen for:
Selskaper som ønsker bedre likviditet
- Selskaper som ønsker å få betalt raskere
- Selskaper som har behov for en fleksibel finansiering
- Selskaper som har behov for oppfølging av dine kunder frem til betaling finner sted.
Slik fungerer det:
Nordea Finance Equipment AS henter alle utestående fakturaer, tilbyr finansiering med basis i fordringer og sikrer betaling slik at du kan få betalt lenge før din kunde betaler deg.
Slik kommer du i gang:
- API module må aktiveres av en administrator. Dette gjøres fra selskap -> vår kundeside.
- Deretter må en administrator i selskapet logget inn I Tripletex og lage API-tilgangen. Under «brukerdetaljer» så finnes det en fane som heter «API-tilgang». Her kan du lage API-brukere og gi tilganger.
- For å lage en API-bruker må man bruke «tilpasset oppsett» og skrive inn Nordea_Finance_Equipment. Gi deretter applikasjonen et passende navn, f.eks «Factoring» og lagre.
- Send deretter denne «EmployeeToken» til Nordea Finance Eqipment, så setter vi opp integrasjonen.