Sticos Oversikt hjelper deg å organisere alle kunder, oppdrag, oppgaver og tidsfrister, samtidig som du sikrer at arbeid utføres i henhold til god regnskapsføringsskikk.
Programmet gir deg oversikt over alle dagens, ukens eller månedens oppgaver og frister, samtidig som du har kontroll over hva som er utført, når de ble utført og av hvem. Du får også sikker elektronisk organisering av alle kunder, avtaler og oppdrag – samt enkel generering av oppdragsavtale som kunden kan signere elektronisk.
Automatisk avstemming er inkludert i programmet slik at du sparer tid på periodiske avstemminger. Med automatisk avstemming hentes saldobalansen fra regnskapssystemet og fletter disse sømløst inn i avstemmingsskjemaene. Du får også en overordnet oversikt over utførte avstemmingsoppgaver.
Integrasjonen henter kundelister og tilhørende regnskapstall fra Tripletex for å gjøre dette så sømløst og enkelt som mulig.
For å komme i gang med Sticos Oversikt må du først ha lisens på produktet. Dette kan du bestille ved å kontakte oss på 73 56 00 00 eller ved å fylle ut kontaktskjema her: https://www.sticos.no/regnskap/sticos-oversikt
For å aktivere integrasjonen mellom Sticos og Tripletex logger man inn med bruker-ID og passord fra Sticos på siden https://erpintegrasjon.sticos.no/
Her vil du finne en hjelpemeny som beskriver hvordan du går frem. Du kan også kontakte oss for hjelp med dette. Når denne veiledningen er fulgt blir klientene tilgjengelige i Oversikt, Rapport og Likviditet.
Dersom du har ett av disse produktene fra før vil integrasjonen allerede være aktivert, og du trenger ikke gjøre det på nytt.
Å prøve Tripletex er helt gratis og uforpliktende. Kontoen krever ikke betalingsdetaljer og utløper automatisk etter prøveperioden på 14 dager dersom du ikke ønsker å fortsette.
Hei 👋 Lurer du på noe? Send meg en melding!