Våre kunder oppretter ansattprofiler i vår applikasjon, og denne informasjonen synkroniseres med Tripletex. Kunden oppretter også nye prosjekter i vår applikasjon. Alle kontrakter som er knyttet til prosjekter, samt ansettelseskontrakter for ansatte, blir lagret i vår programvare, inkludert HMS-dokumentasjon og annen nødvendig dokumentasjon. All registrering av arbeidstimer, prosjekttimer, vaktplanlegging, sjekklister og mer, utføres i vår applikasjon. Godkjenning av timer og overføring til Tripletex håndteres også gjennom vår applikasjon.
Dette omfatter:
- Ansatte
- Arbeidstimer
- Ferie og fravær
- Prosjekter
- Prosjekttimer
- Kundens informasjon
All denne informasjonen blir automatisk overført til Tripletex, og eventuelle endringer som skjer på vår plattform blir også oppdatert. Arbeidstimer må godkjennes før de overføres til Tripletex, og dette gir kundene full kontroll over nøyaktige timer og riktig lønnsberegning.