Time & Control ( Tid og Kontroll)

Integrasjonen skal gjøre det enkelt for våre kunder å bruke HR, timeregistrering, prosjektstyringsverktøy og administrasjon av ansatte.

Kategori

ProsjektRapporteringReise/UtleggTimeføring

Integrasjonspartner

Tid og Kontroll AS

Hva hjelper integrasjonen meg med?

Våre kunder oppretter ansatte profiler i vår applikasjon som synkroniseres med Tripletex. Kunden oppretter også nye prosjekter i vår applikasjon. Alle kontrakter som er knyttet til et prosjekt, samt ansatte med tanke på ansettelseskontrakter, lagres i vår programvare, inkludert HMS og annen nødvendig dokumentasjon. Alle arbeidstimer, prosjekttimer og vaktplanlegging, osv., gjøres i vår applikasjon. Godkjenning av timer og overføring skjer i vår applikasjon før disse timene sendes til Tripletex.

– Ansatte
– Arbeidstimer
– Prosjekter
– Prosjekttimer
– Kundeinformasjon

Alle disse dataene sendes til Tripeltex. Det gjelder også endringer også. Arbeidstimer må først godkjennes før de sendes til Tripeltex, slik at kunden har 100% kontroll over riktige timer og riktig lønnsberegning.

Slik deles dataen

Tripletex
Time & Control ( Tid og Kontroll)
Ansatt
ingen
Tripletex
Time & Control ( Tid og Kontroll)
Kunde
ingen
Tripletex
Time & Control ( Tid og Kontroll)
Prosjekt
ingen
Tripletex
Time & Control ( Tid og Kontroll)
Produkt
ingen
Tripletex
Time & Control ( Tid og Kontroll)
Timeliste
Timer må godkjennes før disse sendes til tripletex
Tripletex
Time & Control ( Tid og Kontroll)

Hvordan kommer jeg i gang?

Time & Control har utviklet et eget kontrollpanel. Kunden kan legge til integrasjonstoken og motta umiddelbar godkjenning. Vi vil også lage en video som vil være tilgjengelig for våre kunder for å hjelpe dem med prosessen. Vi har gjort meget enkelt for våre å komme i gang.