Våre kunder oppretter ansattprofiler i vår applikasjon, og denne informasjonen synkroniseres med Tripletex. Kunden oppretter også nye prosjekter i vår applikasjon. Alle kontrakter som er knyttet til prosjekter, samt ansettelseskontrakter for ansatte, blir lagret i vår programvare, inkludert HMS-dokumentasjon og annen nødvendig dokumentasjon. All registrering av arbeidstimer, prosjekttimer, vaktplanlegging, sjekklister og mer, utføres i vår applikasjon. Godkjenning av timer og overføring til Tripletex håndteres også gjennom vår applikasjon.
Dette omfatter:
All denne informasjonen blir automatisk overført til Tripletex, og eventuelle endringer som skjer på vår plattform blir også oppdatert. Arbeidstimer må godkjennes før de overføres til Tripletex, og dette gir kundene full kontroll over nøyaktige timer og riktig lønnsberegning.
Time & Control har utviklet et eget kontrollpanel som gjør det enkelt for kunden å integrere systemene. Kunden trenger bare å legge til integrasjonstoken og vil motta umiddelbar godkjenning. Vi jobber også med å lage en opplæringsvideo som vil være tilgjengelig for våre kunder og veilede dem gjennom hele prosessen.
Å prøve Tripletex er helt gratis og uforpliktende. Kontoen krever ikke betalingsdetaljer og utløper automatisk etter prøveperioden på 14 dager dersom du ikke ønsker å fortsette.
Hei 👋 Lurer du på noe? Send meg en melding!