Timerabbit

— Synkronisering av kunder og prosjekter mellom Timerabbit og Tripletex.

Fordeler

  • Enkelt å ta i bruk og reduserer muligheten for feil
  • Fleksibelt og passer for alle bransjer
  • Lav kostnad

Dette trenger du

  • Ingen tekniske krav

Timerabbit

— Synkronisering av kunder og prosjekter mellom Timerabbit og Tripletex. 

Smart og enkel skybasert timeregistrering. I tillegg har Timerabbit flere tjenester som vil gi deg en litt lettere arbeidsdag, blant annet avviksrapportering, prosjekt, ferie og fravær og personalliste.</div

Disse passer integrasjonen for:

  • Alle bedrifter med ansatte som fører timer for lønnsgrunnlag eller fakturering.

Slik fungerer det:

Du får synkronisert kunder og prosjekter mellom Timerabbit og Tripletex, så du slipper dobbelarbeid. Du trenger bare å forholde deg til ett system når nye kunder og prosjekter opprettes og oppdateres.

Slik kommer du i gang:

  • Du trenger en aktiv konto hos Timerabbit med aktivert synkronisering mot Tripletex.
  • Dersom du vil synkronisere prosjekter må du har rett pakke valgt i Tripletex.
  • Du må opprette en brukernøkkel / API-nøkkel i Tripletex som du legger inn i Timerabbit.

Ta kontakt med Timerabbit på telefon 94 08 67 07 så hjelper vi deg med oppsett. Du kan også se https://hjelp.timerabbit.no for informasjon.

Denne integrasjonen er utviklet av:Timerabbit AS

Kontakt: kundeservice@timerabbit.no Tel: 94 08 67 07

Falkenborgvegen 9 7044 Trondheim