Timerabbit

Synkronisering av kunder og prosjekter mellom Timerabbit og Tripletex
Kom i gang

Hva hjelper integrasjonen meg med?

Når kunder og prosjekter opprettes eller oppdateres i Timerabbit eller Tripletex, blir endringene automatisk synkronisert med det andre systemet.

Smart og enkel skybasert timeregistrering. I tillegg har Timerabbit flere tjenester som vil gi deg en litt lettere arbeidsdag, blant annet avviksrapportering, prosjekt, ferie og fravær og personalliste.

Denne integrasjonen krever at man har Komplettpakken i Tripletex.

Slik deles dataen

Tripletex
Timerabbit
Kunde
Informasjon om kunde sendes mellom begge systemene
Tripletex
Timerabbit
Prosjekt
Informasjon om prosjekt sendes fra Tripletex til Timerabbit
Tripletex
Timerabbit

Hvordan kommer jeg i gang?

  • Du trenger en aktiv konto hos Timerabbit med aktivert synkronisering mot Tripletex.
  • Dersom du vil synkronisere prosjekter må du ha rett pakke valgt i Tripletex (Komplett)
  • Du må opprette en brukernøkkel / API-nøkkel i Tripletex som du legger inn i Timerabbit.
  • Sjekk at koblingen virker ved å trykke “Test API”, er sammenkoblingen vellykket, kan du nå starte førstegangs synkronisering av kunder og prosjekter mellom Timerabbit og Tripletex.
  • Bekreft aktivering av synkronisering.

Full veiledning på oppsett av integrasjon finner du på https://hjelp.timerabbit.no/utvidelser/synkronisering-med-tripletex/

Integrasjonspartner

Timerabbit AS
Adresse:
Falkenborgvegen 9
7044 Trondheim