Timerabbit
— Synkronisering av kunder og prosjekter mellom Timerabbit og Tripletex.
Smart og enkel skybasert timeregistrering. I tillegg har Timerabbit flere tjenester som vil gi deg en litt lettere arbeidsdag, blant annet avviksrapportering, prosjekt, ferie og fravær og personalliste.</div
Disse passer integrasjonen for:
- Alle bedrifter med ansatte som fører timer for lønnsgrunnlag eller fakturering.
Slik fungerer det:
Du får synkronisert kunder og prosjekter mellom Timerabbit og Tripletex, så du slipper dobbelarbeid. Du trenger bare å forholde deg til ett system når nye kunder og prosjekter opprettes og oppdateres.
Slik kommer du i gang:
- Du trenger en aktiv konto hos Timerabbit med aktivert synkronisering mot Tripletex.
- Dersom du vil synkronisere prosjekter må du har rett pakke valgt i Tripletex.
- Du må opprette en brukernøkkel / API-nøkkel i Tripletex som du legger inn i Timerabbit.
Ta kontakt med Timerabbit på telefon 94 08 67 07 så hjelper vi deg med oppsett. Du kan også se https://hjelp.timerabbit.no for informasjon.

Denne integrasjonen er utviklet av:Timerabbit AS
Kontakt: kundeservice@timerabbit.no Tel: 94 08 67 07
Falkenborgvegen 9 7044 Trondheim