Integrasjonen bruker ZigmaERP sitt PO nr for å matche fakturaer, og integrasjonen har flyt begge veier. Inngående og utgående fakturaer mellom systemene. I integrasjonen har du en logg for å se flyten, samtidig som den genererer feilmelding om noe skulle feile mellom systemene. ZigmaERP er administrator og gir sine kunder tilgang til integrasjonen. SSL og encryption er aktivert, og når kunder får tilgang, må de bruke 2-faktor.

ZigmaERP v1
Integrasjonen leveres av en tredjepartsleverandør. Tripletex er ikke ansvarlig for funksjonalitet eller eventuelle feil i integrasjonen. Har du spørsmål om integrasjonen, må du kontakte leverandøren direkte.
Hva hjelper integrasjonen meg med?
Slik deles dataen
Hvordan kommer jeg i gang?
Du får tilgang (brukernavn + passord) fra ZigmaERP. Da får du tilgang til selve integrasjonsløsningen og dashboardet. Der må du legge inn employeeToken og consumerToken gitt av Tripletex. Dette utgjør sessionToken som bruker 0 og sessionToken som basic auth for tilgang. Etter dette er bare å sett igang flyt mellom systemene.