Prosjekt og timeføring

Som prosjektleder trenger du full oversikt over lønnsomheten i et prosjekt, og da er et godt prosjektstyringsverktøy helt essensielt. Med Tripletex får du alt du trenger i en løsning som er tilgjengelig overalt. 

Få full kontroll på prosjektene dine

Et prosjektstyringsverktøy som gir oversikt over lønnsomhet, ressursbruk og budsjetter

Prosjektdashboard

Budsjettering og prognoser

Timeføringsapp

Ressursplanlegging

Resultatrapporter

Automatikk

Prosjektverktøy og økonomisystem i ett

Frigjør tid i arbeidshverdagen og få den fleksibiliteten du trenger. Med Tripletex får du et komplett økonomisystem med et funksjonsrikt prosjektverktøy innebygd. Før timer og utlegg på farten og koble de direkte til rett prosjekt. Med alt samlet i ett system får du bedre oversikt og kontroll, som igjen gjør at du kan ta presise og lønnsomme beslutninger.

Noen av grunnene til å velge Tripletex prosjekt og timeføring

  • Du kan enkelt opprette prosjekter med deltakere, kunder, ordrer og fakturaplaner
  • Med løsningen for direkte betaling går fakturering av prosjekter praktisk talt av seg selv
  • Du viderefakturerer enkelt kostnader på prosjekt ved registrering av leverandørfaktura
  • Prosjektdeltakere fører timer og kostnader og knytter de direkte til prosjekt og underprosjekt.  
  • Med den intuitive appen kan timer føres fra hvor som helst, når som helst.
  • Automatikken i løsningen gjør at du som prosjektleder kan følge prosjektenes utvikling uten å måtte gjøre noe manuelt arbeid
  • Fakturagrunnlaget blir oppdatert automatisk ved endringer og rapportene oppdaterer seg selv. Enklere blir det ikke!

Ofte stilte spørsmål

Hvem passer løsningen for?

Alle bedrifter som selger tid eller kompetanse kan bruke Tripletex for å enkelt knytte arbeidstid og utlegg til prosjekter, for enkel fakturering og utlønning av ansatte. Løsningen er fleksibel og kan settes opp for å passe ulike ønsker og behov. Bedrifter på tvers av en rekke bransjer og størrelser bruker prosjekt og timeføringsløsningen i Tripletex for å holde oversikt over fremgangen og lønnsomheten i prosjektene sine.

Hvorfor ha prosjekter og regnskap sammen?

Ved å kombinere prosjektfunksjonalitet med resten av regnskapet slipper du å forholde deg flere ulike systemer, samtidig som du vil spare mye tid ved hjelp av smart automatikk.

Kan jeg selv velge hvor mye regnskapsfører skal se?

Ja, du kan gi regnskapsfører ulike tilganger. Så kan dere bli enige om hvor mye eller lite du vil gjøre selv, og hva regnskapsfører skal gjøre.