Ny om oss test

«Det må da finnes en enklere måte å gjøre det på

Setningen har gått igjen som en kongstanke i Tripletex helt siden første utgave av løsningen ble utviklet i 2002. Fremdeles er det målet – en enklere hverdag for norske bedrifter.


Misjon

Tripletex forenkler hverdagen

Forenkling er overraskende komplisert, har det vist seg. Vi har drevet med det i mange år, og vi er fremdeles ikke ferdig. Faktisk oppdateres Tripletex flere ganger om dagen med nye ting som skal gjøre regnskap, lønn, fakturering, rapportering og mye annet raskere, enklere eller bedre. 

Gjennom smarte nyvinninger sørger vi for å redusere behovet for manuelle prosesser, vi gjør oppgaver mindre tidkrevende, og jobber for å gjøre regnskap og økonomi oversiktlig og forståelig. Uavhengig av om du er regnskapsfører, lønnsansvarlig eller driver din egen bedrift. 


Visjon

 Tripletex skal være førstevalget og en «One stop shop» for SMB-markedet og for regnskapsførere. Dette skal vi klare ved å forenkle, automatisere og utfordre.

Våre verdier


Glede

Tillit

Driv


Menneskene bak teknologien

Helt siden 2002 har vi utnyttet mulighetene som moderne teknologi byr på. Den gang var det banebrytende med en webbasert løsning. I dag er det helt andre ting som gjør at vi kan hevde å ligge helt i front av utviklingen. Da, som nå, handlet det om å ha de riktige menneskene på laget. De som leter etter gode løsninger og som ikke skyr en utfordring.


Tripletex i tall

Ansatte

150

Kunder

40 000

Brukere

150 000

Vår utvikling


2002

I 2002 var tiden moden for et enklere og mer moderne system for prosjektstyring og timeregistrering. Handlekraftige gründere tok saken i egne hender, og Tripletex så dagens lys. Allerede den gang som et fullstendig webbasert system. 

2002

2003

I 2003 var første utgave av løsningen endelig ferdig og klar til bruk. Med et system som var 100% webbasert var Tripletex blant de aller første i Norge som satset på et skybasert produkt.

Dette er vi fremdeles stolte av i dag!

2003

2007

Etter å ha jobbet hjemmefra ved siden av studier og jobb de første årene gikk veien nå videre. I 2007 flytter Tripletex inn i sine første «ordentlige» kontorer i Ingeniørenes hus i Oslo.

Den gang var vi ti ansatte, som endelig kunne sitte samlet, med god plass og ordnede forhold.

2007

2010

I 2010 starter en aktiv satsing mot regnskapsbransjen, som umiddelbart gir resultater. Tripletex skyter fart, og kan vise til ekstrem vekst på 50-70 % i de påfølgende årene.

2010

2012

I 2002 hadde mobiltelefonene såvidt begynt å komme med fargeskjerm. I 2012 var situasjonen en ganske annen.

Tripletex har vært tilgjengelig på nett siden første stund, men nå ble det tatt grep for å gjøre løsningen til et skikkelig arbeidsverktøy for alle enheter.

2012

2014

I 2014 har vi vokst til 25 ansatte, 6000 kunder og 25 000 brukere.

Vi feirer at vi er kåret til Gaselle-bedrift for tredje år på rad!

2014

2015

I 2015 kom vi på listen over de 5000 bedriftene i Europa med størst vekst, Inc 5000 Europe.

2015

2015

2015

2016

Vi blir en del av Visma, Europas største leverandør av software. Sammen skal vi ta Tripletex til nye høyder!

2016

2017

I 2017 leverte vi nytt design på hele løsningen, ny app for timeføring og lønn, og API 2.0. Disse lanseringene legger grunnlaget for enda raskere utvikling av en stadig mer selvkjørende og brukervennlig løsning.

2017

2018

Som første økonomisystem åpner Tripletex dørene for Aprila Bank og tar et første skritt for å gi SMB-segmentet tilgang på finansiering og bedre banktjenester.

2018

Nå har vi 40 000 kunder, 150 000 brukere, og over 150 ansatte som står på for et enda bedre system som skal være til nytte og glede for små og store selskaper.


Følg oss på veien videre!