Om systemet

Tripletex er et komplett økonomisystem med alle funksjoner du trenger for å få full kontroll på regnskapet.

Alt på ett sted

Du trenger ikke lenger forholde deg til mange ulike systemer og innlogginger: Tripletex samler alt du trenger i ett og samme system.

Regnskap

Ta kontroll over bedriftens økonomi med Tripletex. En brukervennlig og fleksibel regnskapsløsning sørger for effektive rutiner tilpasset dine behov. Effektiviser bokføringen med automatiske løsninger, og utnytt fordelene det gir å ha et regnskapssystem som gir deg full oversikt over hele bedriften.

Faktura

Med Tripletex slipper du å ha et separat fakturaprogram og regnskapsprogram. Ved å samle alt i ett system får du full kontroll på regnskapet. Du kan enkelt opprette og sende eFaktura, EHF, på Vipps eller e-post, både til bedrifter og privatpersoner. Regnskapet oppdateres automatisk.

Lønn og reiseregning

Sørg for at dine ansatte får det de har krav på. Lønn, tillegg, overtid, diett, utlegg og reiseregninger håndterer du raskt og enkelt i Tripletex. Skatt, arbeidsgiveravgift og a-melding løses smertefritt med direkte kobling mot Altinn.

Mobilapp

Gjør unna oppgavene uansett hvor du er med Tripletex-appen for iOS og Android. Den lar deg enkelt lage reiseregninger, utlegg og kjøregodtgjørelser, føre timer, se lønnsslippen din og mye mer. På den måten har du alltid kontoret med deg der du er. Appen er under konstant utvikling, og får stadig nye funksjoner. Last ned og følg med!

Prosjekt og timeføring

Som prosjektleder trenger du full oversikt over lønnsomheten i et prosjekt, og da er et godt prosjektstyringsverktøy helt essensielt. Med Tripletex får du alt du trenger i en løsning som er tilgjengelig overalt.

Bransjeløsninger

Tripletex har et eget alt-i-ett arbeidsverktøy for Elektro- og VVS-bransjen. Her får du all funksjonalitet du trenger for å ha kontroll på økonomi og lønnsomhet i ett system. Her får man tilgang til blant annet kontrollskjemaer og sjekklister inne i løsningen, og gode rapporter på både selskaps- og prosjektnivå.

Lager og logistikk

Det er viktig med god lagerstyring for å ha kontroll på lønnsomheten til din bedrift. Med Tripletex Lager og logistikk får du et brukervennlig system som du kan stole på. Ved utføring av varemottak og opprettelse av ordre og faktura vil lagerbeholdningen automatisk oppdateres. Flere smarte funksjoner som avvikshåndtering, restordre, lagerlokasjon og oversiktlige dashboards gjør at hele bedriften får full kontroll på både lageret og logistikken.

Ofte stilte spørsmål og svar

Hvorfor ha prosjekter og regnskap sammen?

Ved å kombinere prosjektfunksjonalitet med resten av regnskapet slipper du å forholde deg flere ulike systemer, samtidig som du vil spare mye tid ved hjelp av smart automatikk.

Kan jeg selv velge hvor mye regnskapsfører skal se?

Ja, du kan gi regnskapsfører ulike tilganger. Så kan dere bli enige om hvor mye eller lite du vil gjøre selv, og hva regnskapsfører skal gjøre.

Kan vi samle all dokumentasjon i Tripletex?

Ja. Bilder, dokumenter og tegninger kan skannes i løsningen. Alt blir lagret på ett sted, slik at du kan laste opp dokumenter og bilder som skal sendes som vedlegg.

Snakker Tripletex med andre systemer?

Ja, Tripletex er integrert mot en rekke andre systemer. De kobles sammen, og du trenger kun å legge inn informasjonen i ett system. Systemene utveksler deretter informasjon seg imellom. Smart og tidsbesparende! Se alle systemene du kan koble til på denne siden.

Hvilke formater kan jeg sende faktura på?

Du kan sende faktura som EHF, eFaktura, Vipps, e-post eller brev.

Kan Tripletex hjelpe meg å finne regnskapsfører?

Klart vi kan! Klikk deg inn partnerkartet vårt, der kan du finne en regnskapsfører som kan hjelpe deg og din virksomhet med regnskap og økonomiske tjenester.