Tripletex support

Du treffer oss på telefon, e-post og chat. Alt er inkludert i månedsprisen.

Vår supportavdeling blir skrytt opp i skyene. Ikke uten grunn. Våre supportmedarbeidere har flere års erfaring og kan systemet svært godt. De kan nås på flere kanaler, og står til tjeneste for våre kunder. Support skal være enkelt hos oss, og du skal alltid få svar på det du lurer på hos en av våre supportmedarbeidere. 

Vi har også en egen registrering av supportoppgaver inne i systemet. Fordelen med å bruke denne er at alle dine oppgaver blir loggført, og du kan gå tilbake og se på disse senere. 

Vi har også god hjelpedokumentasjon og en helt egen “Tripletex-skole” for deg som vil finne ut av dette selv. I hjelpedokumentasjonen finner du artikler og videoer der du finner svar på det du lurer på. Denne informasjonen er søkbar. Den er også “intelligent”, så hvis du klikker på hjelp, vil du få opp siden med det tema relatert til den modulen du befinner deg i.

På Tripletex-skolen finner du enkle og oversiktlige kurs i faktura, regnskap, prosjekt og lønn. Tripletex-skolen finner du her

Vi anbefaler alle nye og eksisterende kunder å gå på kurs. Der treffer man dyktige og faglig kompetente kursholdere, og man har anledning til å prate med andre som jobber med det samme som deg selv. 

Åpningstider for supportavdelingen i romjulen 2016 og på nyåret 2017

I romjulen holder vår supportavdeling åpent som vanlig. Chat-en er betjent fra 08:30 til 16:00, og vi vi har telefontid fra 09:00 til 15:00. 

I januar, februar og mars har vi utvidede åpningstider. Chat-en er betjent fra 08:00 til 18:00, og vi har telefontid fra 09.00 til 15.30.
Supporthenvendelser vil bli behandlet fra klokken 08:00 til 18:00.