Hva er avvikshåndtering?

Avvikshåndtering brukes i forbindelse med varemottak.

Når du bestiller varer fra en leverandør, kan det skje at du får feil produkter, feil antall produkter eller at noen av varene er ødelagt. Da må du håndtere dette avviket i bestillingen din.

Unngå manuell avvikshåndtering

Med Tripletex sin modul for lagerstyring og logistikk får du avvikshåndtering i systemet, og slipper dermed å behandle dette manuelt. Mottar du for få varer, eller en delleveranse, vil det automatisk kunne opprettes et restinnkjøp.

 

En mann og en kvinne sitter ved et skrivebord på et kontor, ser på en dataskjerm og smiler. Ulike kontorrekvisita og en plante står på pulten.

Prøv Tripletex gratis i 14 dager!

Over 140 000 bedrifter bruker Tripletex, og det er ikke uten grunn! Prøv du også – uforpliktende og kostnadsfritt.

Siste nytt fra Tripletex

6 vanlige feil når du tolker økonomiske nøkkeltall

De 6 fellene ledere går i 1. Du forveksler omsetning med tilgjengelig kapital Problemet: Det du fakturerer i dag, får du betalt om flere måneder. Konsulentfirmaet vinner millionkontrakten, men må…

Les mer

Årshjul for regnskapet: Viktige frister i 2025

Å levere i tide er viktig – konsekvensene av å glemme en frist kan bli dyre. Hvert år får et stort antall bedrifter tvangsmulkt for manglende eller for sen levering.…

Les mer

– Vi skal ha det beste partnerprogrammet

– Regnskapsførerne er livsviktige for oss. Vi hadde ikke klart oss uten dem. Og de blir ikke mindre viktig fremover.  Markedssjef i Tripletex, Eirik Nereng, er tydelig når det kommer…

Les mer