Hva er avvikshåndtering?

Avvikshåndtering brukes i forbindelse med varemottak.

Når du bestiller varer fra en leverandør, kan det skje at du får feil produkter, feil antall produkter eller at noen av varene er ødelagt. Da må du håndtere dette avviket i bestillingen din.

Unngå manuell avvikshåndtering

Med Tripletex sin modul for lagerstyring og logistikk får du avvikshåndtering i systemet, og slipper dermed å behandle dette manuelt. Mottar du for få varer, eller en delleveranse, vil det automatisk kunne opprettes et restinnkjøp.

 

En mann og en kvinne sitter ved et skrivebord på et kontor, ser på en dataskjerm og smiler. Ulike kontorrekvisita og en plante står på pulten.

Prøv Tripletex gratis i 14 dager!

Over 140 000 bedrifter bruker Tripletex, og det er ikke uten grunn! Prøv du også – uforpliktende og kostnadsfritt.

Siste nytt fra Tripletex

Hvem passer Tripletex for?

[numberofcustomers] bedrifter på tvers av ulike bransjer har allerede valgt Tripletex. Systemet vokser i takt med bedriften din, du kan starte enkelt og bygge ut etter hvert som behovene endrer…

Les mer

Ny skjemabygger automatiserer dokumentasjonen

Før sommeren lanserte Tripletex skjemabygger – en etterlengtet funksjon som gjør hverdagen enklere for mange som jobber med prosjekter. Enten du trenger kontrollskjemaer for el-anlegg, sjekklister for byggeplassen eller enkle…

Les mer

Forskuddsskatt – hva er det, og hvem må betale?

Hva er forskuddsskatt? Forskuddsskatt betyr at du betaler skatten din underveis i inntektsåret, i stedet for å vente til skatteoppgjøret. For vanlige lønnsmottakere skjer dette automatisk gjennom arbeidsgiver, som trekker…

Les mer