Hva er avvikshåndtering?

Avvikshåndtering brukes i forbindelse med varemottak.

Når du bestiller varer fra en leverandør, kan det skje at du får feil produkter, feil antall produkter eller at noen av varene er ødelagt. Da må du håndtere dette avviket i bestillingen din.

Med Tripletex sin lager- og logistikkmodul får du avvikshåndtering i systemet, og slipper dermed å behandle dette manuelt. Mottar du for få varer, eller en delleveranse, vil det automatisk kunne opprettes et restinnkjøp.

Tripletex har lansert en helt ny modul for lager og logistikk!.

Prøv oss gratis i 14 dager!

Prøv Tripletex gratis i 14 dager - helt uten forpliktelser eller liten skrift.

Siste nytt fra Tripletex

Hjemmekontor og skatt – dette må du vite

Først – hva er egentlig et hjemmekontor? Selv om du jobber hjemmefra, så har du ikke nødvendigvis hjemmekontor. I alle fall hvis du spør Skatteetaten om deres regler knyttet til…

Les mer

Tripletex regnskapsprogram for bønder – smarte tips og triks

Regnskapsprogrammet Tripletex er bygget slik at flest mulig, også dem uten regnskapserfaring, skal kunne ta i bruk systemet. Det betyr at det per nå ikke er tilrettelagt spesielt for ulike…

Les mer

Starte egen bedrift? Tips, triks og gode råd

Hvordan starte egen bedrift? Har du allerede en god forretningsidé, men vet ikke helt hvor du skal starte? Her får du noen tips som hjelper deg i gang med din…

Les mer