Hva er avvikshåndtering?

Avvikshåndtering brukes i forbindelse med varemottak.

Når du bestiller varer fra en leverandør, kan det skje at du får feil produkter, feil antall produkter eller at noen av varene er ødelagt. Da må du håndtere dette avviket i bestillingen din.

Med Tripletex sin lager- og logistikkmodul får du avvikshåndtering i systemet, og slipper dermed å behandle dette manuelt. Mottar du for få varer, eller en delleveranse, vil det automatisk kunne opprettes et restinnkjøp.

Tripletex tilbyr en egen modul for håndtering av lager og logistikk.

Prøv oss gratis i 14 dager!

Prøv Tripletex gratis i 14 dager - helt uten forpliktelser eller liten skrift.

Siste nytt fra Tripletex

Flytende suksess: Hoppet av pilotkarrieren for å starte badstuebedrift

Det ligger en viss ironi i at det var flytende badstuer som skulle bli starten på Kristin Lorange sin gründerkarriere – hun som i utgangspunktet likte verken badstue eller kaldt…

Les mer

Ledelse: Verdier i bunn for god motivasjon

Denne artikkelen sto først på trykk i LederNytt og gjengis med tillatelse fra redaksjonen. Skrevet av Inger Lise Kontochristos. Oustad mener at noe av grunnlaget for god motivasjon som leder,…

Les mer

Årsoppgjøret: Ny måte å levere skattemeldingen på – hva betyr det for deg?

Alle næringsoppgaver og vedleggsskjema erstattes av en ny digital melding, næringsspesifikasjon, som legges ved skattemeldingen. Metoden for innlevering av skattemeldingen endres samtidig. Tidligere har du som næringsdrivende måttet levere skattemeldingen…

Les mer