Hva er avvikshåndtering?

Avvikshåndtering brukes i forbindelse med varemottak.

Når du bestiller varer fra en leverandør, kan det være et avvik i varemottaket. Altså at det ankommer feil antall produkter, andre type produkter eller at noen av varene er ødelagt.

I Tripletex sin Lager- og logistikkmodul vil du få avvikshåndtering i systemet, og slipper dermed å behandle dette manuelt. Mottar du for få varer, eller en delleveranse, vil det automatisk kunne opprettes et restinnkjøp.

Tripletex har lansert en helt ny modul for Lager og logistikk! Les mer her.

Prøv oss gratis i 14 dager!

Prøv Tripletex gratis i 14 dager - helt uten forpliktelser eller liten skrift.

Siste nytt fra Tripletex

Cyber security – Julen er høytid for svindel

Denne delen av året er derfor også en høytid for svindel. I tillegg til de hverdagslige forsøkene, kan du i julen bli utsatt for enda flere svindelforsøk og du bør…

Les mer

Topp 5 integrasjoner som ble lansert i 2021

Her er våre topp 5 integrasjoner som ble lansert i løpet av året. Kvalitetskontroll Kvalitetskontroll er et komplett kvalitetssystem for bygg- og anleggsbransjen med viktige funksjoner som prosjektstyring, avvikshåndtering, timeregistrering…

Les mer

Alt du trenger å vite om aksjonærregisteroppgaven

Hva er aksjonærregisteroppgaven? Aksjonærregisteroppgaven er en rapportering av alle hendelser og bevegelser knyttet til aksjer i et selskap, og skal leveres til Skatteetatens aksjonærregister innen 31. januar hvert år. Selv…

Les mer