Hva er avvikshåndtering?

Avvikshåndtering brukes i forbindelse med varemottak.

Når du bestiller varer fra en leverandør, kan det skje at du får feil produkter, feil antall produkter eller at noen av varene er ødelagt. Da må du håndtere dette avviket i bestillingen din.

Med Tripletex sin lager- og logistikkmodul får du avvikshåndtering i systemet, og slipper dermed å behandle dette manuelt. Mottar du for få varer, eller en delleveranse, vil det automatisk kunne opprettes et restinnkjøp.

Tripletex tilbyr en egen modul for håndtering av lager og logistikk.

Prøv oss gratis i 14 dager!

Prøv Tripletex gratis i 14 dager - helt uten forpliktelser eller liten skrift.

Siste nytt fra Tripletex

– Føler meg sett og hørt på en trygg arbeidsplass

Det er full fart på Tripletex sine kontorer på Skøyen. I selskapet jobber over 300 ansatte med mål om å lage bransjens mest fremtidsrettede regnskapssystem, og å opprettholde solid fart…

Les mer

Har du fått brev fra Skatteetaten? 

I denne artikkelen ser vi på de viktigste endringene fra Skatteetaten og hvorfor du bør benytte deg av et system som lar deg håndtere både regnskap og årsoppgjør i en…

Les mer

Hva er en aksjonæravtale?

En aksjonæravtale er en juridisk bindende avtale mellom aksjonærene i et aksjeselskap. Den setter klare rammer for hvordan selskapet skal drives og hvilke rettigheter og plikter hver aksjonær har. Avtalen…

Les mer