Hva er avvikshåndtering?

Avvikshåndtering brukes i forbindelse med varemottak.

Når du bestiller varer fra en leverandør, kan det skje at du får feil produkter, feil antall produkter eller at noen av varene er ødelagt. Da må du håndtere dette avviket i bestillingen din.

Unngå manuell avvikshåndtering

Med Tripletex sin modul for lagerstyring og logistikk får du avvikshåndtering i systemet, og slipper dermed å behandle dette manuelt. Mottar du for få varer, eller en delleveranse, vil det automatisk kunne opprettes et restinnkjøp.

 

Prøv oss gratis i 14 dager!

Prøv Tripletex gratis i 14 dager - helt uten forpliktelser eller liten skrift.

Siste nytt fra Tripletex

Lagerstyring tilpasset dine behov

God lagerstyring og et godt logistikksystem er viktig for å ha kontroll på lønnsomheten til din bedrift. Med lager og logistikk i Tripletex får du en brukervennlig løsning, uavhengig av…

Les mer

Endringen fra Skatteetaten som påvirker alle norske selskaper

Årsoppgjøret kan gjerne beskrives som nyttårsaften for regnskapet, selv om mange næringsdrivende assosierer det med alt annet enn fest og fyrverkeri. – Vi forstår at prosessen kan være tidkrevende og…

Les mer

Verdt å vite om feriepenger, ferieavvikling og ferieloven

Selv om ferieloven har sine klare regler, kan enkelte arbeidsplasser også ha egne retningslinjer, spesielt i tariffavtaler eller lokale avtaler. Enten du er arbeidstaker eller arbeidsgiver, vil vi hjelpe deg…

Les mer