Hva er avvikshåndtering?

Avvikshåndtering brukes i forbindelse med varemottak.

Når du bestiller varer fra en leverandør, kan det skje at du får feil produkter, feil antall produkter eller at noen av varene er ødelagt. Da må du håndtere dette avviket i bestillingen din.

Med Tripletex sin lager- og logistikkmodul får du avvikshåndtering i systemet, og slipper dermed å behandle dette manuelt. Mottar du for få varer, eller en delleveranse, vil det automatisk kunne opprettes et restinnkjøp.

Tripletex tilbyr en egen modul for håndtering av lager og logistikk.

Prøv oss gratis i 14 dager!

Prøv Tripletex gratis i 14 dager - helt uten forpliktelser eller liten skrift.

Siste nytt fra Tripletex

Har du ansatte som pendler til jobb? Disse reglene bør du kjenne til

Hva er en pendler? En pendler er en arbeidstaker som reiser mellom eget hjem og bolig i forbindelse med arbeid. Du er definert som pendler dersom du bor sammen med…

Les mer

Bærekraft og regnskap – hvordan henger det sammen?  

En kjent definisjon på bærekraft er en utvikling som imøteser dagens behov uten å ødelegge mulighetene for at kommende generasjoner skal få dekket sine. – Dette er et område jeg…

Les mer

Produktnyheter i november

Utsett betalingspåminnelser, purring og inkasso I blant kan det være aktuelt å stoppe et aktivert purre- og inkassoløp på en faktura. Dersom du i blant gir betalingsutsettelse til kundene dine,…

Les mer