Chat with us, powered by LiveChat

Martin – teknisk potet

Alder: 31 år

Avdeling/tittel: Kundesupport/Teknisk support medarbeider og spesialist i AutoPay.

Utdanning/erfaring: Martin har faktisk to bachelorgrader; en i IT og informasjonssystemer, og en i digital medieproduksjon. Også har han jobbet litt med support tidligere. Han vet hva han driver med, med andre ord.

Fartstid i Tripletex: siden november 2017

Favorittis: Diplom is – Royal pistasj

Hvordan ser en typisk arbeidsdag i Tripletex ut for deg?

Min arbeidsdag er ganske enkel – hver dag går stort sett ut på det samme, men ingen dag er lik..

Jeg kommer på jobb, sjekker om det har skjedd noe i slack, på mail eller om det ligger noen oppgaver å venter på meg, for så å delta på en standup sammen med resten av support. Tilbake på plassen er det bare å vente på at kunden trenger hjelp, og da spesielt hjelp med AutoPay eller API’et vårt. Det er der jeg er best!

I dine øyne; hva gjør Tripletex til en unik arbeidsplass?

Det må være alle de som jobber her. Hele gjengen har veldig bra kjemi, det er jo som en stor vennegjeng, føler jeg.