Nå får du enda mer fleksibilitet i fristlisten for regnskapsførere.
Dersom du huker av frister i fristlisten og klikker Endre kan du nå:
Endre forfallsdato på en frist: Dersom regnskapsbyrået har egne interne frister eller du ønsker en buffer før den offentlige forfallsdatoen til f.eks MVA-meldingen, kan du nå fremskynde eller forskyve forfallsdato med X antall dager/uker/måneder. Det er mulig å endre forfallsdato på flere frister av gangen, slik at du slipper å fremskynde/forskyve én og én frist.
Endre status manuelt til Ikke relevant: Dersom det ligger en frist i fristlisten som ikke er relevant for deg, kan du markere den som Ikke relevant (slik at den ikke ligger som forfalt i fristlisten).
Endre status manuelt til Utført: Dersom det er frister som har forfalt men som er blitt fullført manuelt (for eksempel i andre systemer, av tidligere regnskapsfører e.l.) kan du nå også endre status selv til Utført.
Klientoppgaver gir en oversikt over oppgaver og frister regnskapsbyråer har på sine klienter – og vil være med på å gjøre den daglige driften av regnskapsbyråer enklere.
Klientoppgaver består nå av to oversikter: oppgaver og fristliste. Oppgaver gir regnskapsførere i regnskapsbyråer et enkelt oversiktsbilde over ens kunder og løpende oppgaver (bilag, ikke bokførte bilag og bilag til attestering). Oversikten gjør det enklere å vite hvor en skal starte dagen, og hvilke klienter en skal prioritere å arbeide med. Oppgavelisten skal utvides med flere løpende oppgaver og forfalte oppgaver.
Klientoppgaver er tilgjengelig under menypunktet klienter i alle regnskapsbyråkontoer, og oppgaver og fristliste finner en i hver sin fane. De nye oversiktene erstatter den gamle sjekklisten.
Sjekklisten for regnskapsførere har fått en oppgradering og lanseres i ny drakt som en fristliste.
Fristlisten gir regnskapsbyrået en oversikt over utførte, gjenstående og forfalte frister, og en får dermed full kontroll på byråets frister. Forhåpentligvis vil denne listen gjøre den daglige driften av byrået enklere.
Til forskjell fra sjekklisten har fristlisten blitt oppgavebasert og ikke klientbasert, noe som gjør det enklere å filtrere seg frem til å se f.eks hvilke utestående frister en ansatt har, eller hvilke MVA-meldinger som gjenstår på alle byråets klienter. Vi har også lagt til en multivelger i filtreringen slik at du kan velge akkurat hvilke klienter, frister osv. du vil se.
Du finner fristlisten under modulen Klienter og den vil være tilgjengelig i regnskapsbyråkontoer. Den gamle sjekklisten vil etter hvert fases ut.
Jobber du med regnskap og ønsker et dypdykk i den ferskeste Tripletex-funksjonaliteten? I denne videoen loser produktekspertene Jørgen og Robert deg trygt gjennom de viktigste nyhetene, og forteller hva det er, hvordan det fungerer og hva det betyr for deg.
Her får du høre om de nye mulighetene for detaljerte attesteringsflyter i Tripletex, godkjenning av leverandørfakturaer på mobil, nyheter som gjør det enklere for nye kunder å komme i gang med Tripletex, og andre spennende nyheter.
Her er en videooppdatering for deg som jobber med regnskap og ønsker et dypdykk i den ferskeste Tripletex-funksjonaliteten! Produktekspertene Jørgen og Robert loser deg trygt gjennom de viktigste nyhetene, og forteller hva det er, hvordan det fungerer og hva det betyr for deg.
Denne gangen får du høre om ny og forbedret timeføring i app, nye filtrering- og sorteringsvalg som gjør det enklere å finne bilag i bilagsmottaket, ikke bokførte bilag og attestering, samt banksaldo og andre banknyheter.
Jobber du med regnskap og ønsker et dypdykk i den ferskeste Tripletex-funksjonaliteten? Her får du siste nytt i videoformat!
Produktekspertene Jørgen og Robert loser deg trygt gjennom de viktigste nyhetene, og forteller hva det er, hvordan det fungerer og hva det betyr for deg. I denne episoden kan du høre om at diett nå er tilgjengelig i Tripletex-appen, forbedringer i den ferske koronarapporten, automatisk beregning av fordel ved privat bruk av yrkes- eller firmabil, og tidsbesparende fagforeningstrekk.