Utvalgte produktnyheter

Siste produktnyheter

Forbedringer på klienttilgang

Publisert 30.01.2023

Vi jobber med en ny side for klienttilgang som skal gjøre det enklere å administrere tilganger og rettigheter hos de ansatte i regnskapsbyrået.

Kommentarfelt i fristliste

Publisert 30.01.2023

Vi legger snart til mulighet for å legge inn en kommentar knyttet til hver enkelt frist i fristlisten.

Klientoppgaver/fristliste: Eget felt for «Utført»

Publisert 30.01.2023

Vi lanserer snart en egen kolonne for utførte oppgaver.

Forbedret valutahåndtering

Publisert 01.08.2022

Valutahåndtering i innkjøp skal bli mer brukervennlig og intuitiv.

Forbedringer på produktimport

Publisert 02.06.2022

Vi ønsker å gjøre den eksisterende produktimporten i Tripletex enklere og mer brukervennlig, i tillegg til å støtte muligheten for import av mer informasjon.

Nytt bilagsmottak

Publisert 25.05.2022

Vi jobber stadig med å forbedre bilagsflyten og sørge for at du får en mest mulig effektiv arbeidsflyt. Bilagsmottaket er kanskje en av sidene hvor kundene våre bruker mest tid i Tripletex, derfor har vi valgt å bruke mye ressurser på å gi deg en enda bedre arbeidsflyt i nettopp bilagsmottaket.

Forbedret ressursplanlegger

Publisert 13.05.2022

Vi jobber med en forbedret ressursplanlegger, som i tillegg til å ha mer funksjonalitet, også vil være mye mer brukervennlig enn dagens løsning.

Forbedret lønnsutbetaling

Publisert 06.05.2022

Det jobbes for tiden med å redesigne hele siden for lønnsutbetaling.