Siste produktnyheter

Automatisering av inngående EHF


Publisert 25. mai 2022

Det jobbes for fullt med å automatisere i Tripletex, og vi vil etterhvert kunne hjelpe deg med mange av de manuelle oppgavene dine. Å automatisere tungvinte og manuelle prosesser vil spare deg for mye tid i hverdagen – tid som du kan bruke på det som er viktig for deg.

En av de første oppgavene som vi vil kunne hjelpe deg med er håndtering av inngående EHF-fakturaer. Her vil systemet lære hvordan du håndterer leverandørfakturaer, og etterhvert Tripletex kunne komme med automatiske forslag til både kostnadskonto, prosjekt og avdeling.

Vi vil lansere en egen side hvor du kan kontrollere automatiseringen og aktivere automatisering per leverandør, ved hjelp av maskinlæring eller egne regler. Her kan du følge med på status på automatiseringen og enkelt finne oversikt over de bilagene som har blitt automatisert.

I tillegg vil du etterhvert kunne benytte deg av regler med fordelingsnøkler for å automatisk fordele kostnader på flere avdelinger. Dette har vært en etterspurt tilleggsfunksjon som vil kunne spare deg som skal fordele kostnader mellom ulike avdelinger for mye tid.

Ønsker du å teste automatisering av leverandørfaktura allerede nå? Vi ønsker oss flere piloter som kan være med på å teste funksjonaliteten og gi oss tilbakemeldinger. For å melde din interesse, vennligst fyll ut dette skjemaet.