Alle produktnyheter

Forbedret informasjon i e-post


6. januar 2021

E-posten med betalingsinformasjon for Skatt/Arbeidsgiveravgift, som kan sendes ut etter opprettelse av terminoppgave, er forbedret.

Det er lagt til et beskrivende emne i e-posten, samt lagt til informasjon om selskapets navn, termin og forfallsdato i selve e-posten. Der er også lagt til utskriftsmulighet av e-posten.

Siste produktnyheter

Nytt bilagsmottak

Vi jobber stadig med å forbedre bilagsflyten og sørge for at du får en mest mulig effektiv arbeidsflyt. Bilagsmottaket er kanskje en av sidene hvor kundene våre bruker mest tid i Tripletex, derfor har vi valgt å bruke mye ressurser på å gi deg en enda bedre arbeidsflyt i nettopp bilagsmottaket.

Forbedret lønnsimport

Vi har nå lansert forbedret lønnsimport med flere felter, blant annet for å støtte feriepengesaldo som startverdi for importerte ansatte.

Reiser og utlegg i klientoppgaver

For deg som er regnskapsfører har vi nå lagt til reiser og utlegg til godkjenning under klientoppgaver.