Alle produktnyheter

Forbedringer i lønnsmodulen


10. februar 2023

Det er lansert flere forbedringer i lønnsmodulen:

  • «Fagforeningsliste» har nå støtte for avdeling
  • Ved import av Excel-formatet får en beskjed om hvorfor importen eventuelt feiler
  • «Hent Retur fra Altinn»-knappen tilgjengeliggjøres nå kun når det er A-meldinger der man ikke har hentet retur
  • Lønnsinnstillinger er restrukturert slik at de avanserte innstillingene er lagt i en egen oversikt
  • Link fra antall ansatte på Tripletex-tavla til ansattlisten
  • Når en oppretter ansatte og legger inn et norsk postnummer/sted, velges Norge automatisk som land
  • Det er lagt til filtrer for «Ansattkategori» på
    • Fagforeningsliste
    • Lønnsslipper
  • Det er nå mulig å endre ansattkategori for flere ansatte samtidig
  • Flere felter som er obligatoriske i forbindelse med rapportering, men ikke har vært obligatorisk i Tripletex tidligere, er nå obligatorisk (f.eks. registreringsnummer på bil)
  • Rekkefølge på menypunktene for Lønn har blitt mer logisk
  • Det vises nå hvilken AGA-konto som brukes til den nye 5% AGA-delen
Link til ansattoversikten fra Tripletex-tavla

Siste produktnyheter

Nytt bilagsmottak

Vi jobber stadig med å forbedre bilagsflyten og sørge for at du får en mest mulig effektiv arbeidsflyt. Bilagsmottaket er kanskje en av sidene hvor kundene våre bruker mest tid i Tripletex, derfor har vi valgt å bruke mye ressurser på å gi deg en enda bedre arbeidsflyt i nettopp bilagsmottaket.

Forbedret lønnsimport

Vi har nå lansert forbedret lønnsimport med flere felter, blant annet for å støtte feriepengesaldo som startverdi for importerte ansatte.

Reiser og utlegg i klientoppgaver

For deg som er regnskapsfører har vi nå lagt til reiser og utlegg til godkjenning under klientoppgaver.