Sjekklisten for regnskapsførere har fått en oppgradering og lanseres i ny drakt som en fristliste.
Fristlisten gir regnskapsbyrået en oversikt over utførte, gjenstående og forfalte frister, og en får dermed full kontroll på byråets frister. Forhåpentligvis vil denne listen gjøre den daglige driften av byrået enklere.
Til forskjell fra sjekklisten har fristlisten blitt oppgavebasert og ikke klientbasert, noe som gjør det enklere å filtrere seg frem til å se f.eks hvilke utestående frister en ansatt har, eller hvilke MVA-meldinger som gjenstår på alle byråets klienter. Vi har også lagt til en multivelger i filtreringen slik at du kan velge akkurat hvilke klienter, frister osv. du vil se.
Du finner fristlisten under modulen Klienter og den vil være tilgjengelig i regnskapsbyråkontoer. Den gamle sjekklisten vil etter hvert fases ut.
Nå kan du registrere en beskrivelse på produktkortet som automatisk kommer med på ordrelinjen når du velger produktet.
Nå kan du bestille OCR-avtale uten bruk av papirskjema.
Flere forbedringer i fakturamodulen er nå lansert!
Å prøve Tripletex er helt gratis og uforpliktende. Kontoen krever ikke betalingsdetaljer og utløper automatisk etter prøveperioden på 14 dager dersom du ikke ønsker å fortsette.
Hei 👋 Lurer du på noe? Send meg en melding!