Alle produktnyheter

Innkjøpsordre påvirker prosjektstatus


06. oktober 2021

Innkjøpsordre som knyttes til et prosjekt vil nå påvirke prosjektstatusen.

Prosjektstatus er en funksjon som viser en løpende oversikt over alle inntekter og kostnader knyttet til prosjektet, uavhengig av om disse er bokført eller ikke.

Tidligere måtte prosjektledere, som gjorde innkjøp, vente til de mottok leverandørfakturaen før innkjøpet ble reflektert i prosjektstatusen. I mange tilfeller kommer disse leverandørfakturaene sent, i verste fall etter prosjektets slutt, og kostnadskontroll har derfor vært vanskelig for prosjektledere på prosjekter med mange innkjøp. Dette problemet løser vi nå med denne funksjonen.


Funksjonen er spesielt interessant for boligprosjekter og produksjonsbedrifter som lager skreddersydde løsninger.

Siste produktnyheter

Nytt bilagsmottak

Vi jobber stadig med å forbedre bilagsflyten og sørge for at du får en mest mulig effektiv arbeidsflyt. Bilagsmottaket er kanskje en av sidene hvor kundene våre bruker mest tid i Tripletex, derfor har vi valgt å bruke mye ressurser på å gi deg en enda bedre arbeidsflyt i nettopp bilagsmottaket.

Forbedret lønnsimport

Vi har nå lansert forbedret lønnsimport med flere felter, blant annet for å støtte feriepengesaldo som startverdi for importerte ansatte.

Reiser og utlegg i klientoppgaver

For deg som er regnskapsfører har vi nå lagt til reiser og utlegg til godkjenning under klientoppgaver.