Alle produktnyheter

Innkjøpsordre påvirker prosjektstatus


06. oktober 2021

Innkjøpsordre som knyttes til et prosjekt vil nå påvirke prosjektstatusen.

Prosjektstatus er en funksjon som viser en løpende oversikt over alle inntekter og kostnader knyttet til prosjektet, uavhengig av om disse er bokført eller ikke.

Tidligere måtte prosjektledere, som gjorde innkjøp, vente til de mottok leverandørfakturaen før innkjøpet ble reflektert i prosjektstatusen. I mange tilfeller kommer disse leverandørfakturaene sent, i verste fall etter prosjektets slutt, og kostnadskontroll har derfor vært vanskelig for prosjektledere på prosjekter med mange innkjøp. Dette problemet løser vi nå med denne funksjonen.


Funksjonen er spesielt interessant for boligprosjekter og produksjonsbedrifter som lager skreddersydde løsninger.

Siste produktnyheter

Full oversikt over attesteringer

Nå kan du enkelt se hvilke bilag som venter på attestering, og hvem som har eller ikke har attestert dem.

  • 25. april 2024
  • Bank

Skjul skattetrekkskonto ved utbetaling

For deg som bruker Bankintegrasjon Mini, kan du nå velge å skjule skattestrekkskontoen fra nedtrekksmenyen for betalinger.

  • 25. april 2024
  • Bank

Daglig automatisk bankavstemming for Bankintegrasjon Mini

Nå avstemmes det daglig for deg som bruker Bankintegrasjon Mini!