Alle produktnyheter

Klientoppgaver/fristliste: Eget felt for «Utført»


30. januar 2023

Vi lanserer snart en egen kolonne for utførte oppgaver.

Her vil det være tydelig hvem som har utført oppgaven, og når den ble registrert som utført. Status Utført kan settes automatisk når oppgaven er fullført, eller registreres manuelt ved å huke av fristen og manuelt sette den som utført. 

Siste produktnyheter

Nytt bilagsmottak

Vi jobber stadig med å forbedre bilagsflyten og sørge for at du får en mest mulig effektiv arbeidsflyt. Bilagsmottaket er kanskje en av sidene hvor kundene våre bruker mest tid i Tripletex, derfor har vi valgt å bruke mye ressurser på å gi deg en enda bedre arbeidsflyt i nettopp bilagsmottaket.

Forbedret lønnsimport

Vi har nå lansert forbedret lønnsimport med flere felter, blant annet for å støtte feriepengesaldo som startverdi for importerte ansatte.

Reiser og utlegg i klientoppgaver

For deg som er regnskapsfører har vi nå lagt til reiser og utlegg til godkjenning under klientoppgaver.