Alle produktnyheter

Mulig å velge «Alle» som standard i nedtrekksmenyen for prosjektledere


11. oktober 2022

Nå er det mulig å velge «Alle» som standard i nedtrekksmenyen for prosjektledere.

Funksjonen kan være nyttig for f.eks. en daglig leder, økonomiansvarlig eller regnskapsfører som ikke leder noen prosjekter, men som skal holde seg oppdatert på alle prosjekter i bedriften

Funksjonen aktiveres under kontoinnstillinger ved å fjerne avhukingen «Prosjektoversikt – vis kun prosjekter der jeg er satt som prosjektleder» og dermed vil valget «Alle» være valgt som standard for nedtrekksmenyen for prosjektledere.

Siste produktnyheter

Beskrivelse på ordrelinjer

Nå kan du registrere en beskrivelse på produktene dine, som automatisk kommer med på ordrelinjen når du velger produktet. Dette legges inn på produktkortet.

  • 11. september 2024
  • Bank

Enklere bestilling av OCR-avtale

Nå kan du bestille OCR-avtale uten bruk av papirskjema.

Flere forbedringer i fakturamodulen

Flere forbedringer i fakturamodulen er nå lansert!