Nå er det mulig å velge «Alle» som standard i nedtrekksmenyen for prosjektledere.
Funksjonen kan være nyttig for f.eks. en daglig leder, økonomiansvarlig eller regnskapsfører som ikke leder noen prosjekter, men som skal holde seg oppdatert på alle prosjekter i bedriften
Funksjonen aktiveres under kontoinnstillinger ved å fjerne avhukingen «Prosjektoversikt – vis kun prosjekter der jeg er satt som prosjektleder» og dermed vil valget «Alle» være valgt som standard for nedtrekksmenyen for prosjektledere.
Nå kan du registrere en beskrivelse på produktene dine, som automatisk kommer med på ordrelinjen når du velger produktet. Dette legges inn på produktkortet.
Nå kan du bestille OCR-avtale uten bruk av papirskjema.
Flere forbedringer i fakturamodulen er nå lansert!
Å prøve Tripletex er helt gratis og uforpliktende. Kontoen krever ikke betalingsdetaljer og utløper automatisk etter prøveperioden på 14 dager dersom du ikke ønsker å fortsette.
Hei 👋 Lurer du på noe? Send meg en melding!