Vi har nå forbedret løsningen for automatiske betalingspåminnelser.
I blant kan det være aktuelt å stoppe et aktivert purre- og inkassoløp på en faktura. Dersom du i blant gir betalingsutsettelse til kundene dine, vil du nå kunne styre når betalingspåminnelser, purring og inkasso skal starte opp igjen. Du vil fortsatt kunne skrive en intern kommentar, men nå kan du i tillegg utsette automatisk purring i en bestemt periode. Dette vil da pause purringer/inkassovarsel som er satt opp i innstillingene. Første betalingspåminnelse vil automatisk sendes ut dagen etter datoen du har satt for utsettelsen. Du vil nå også kunne se internkommentaren under «Status» i fakturaoversikten, slik at det blir enda enklere å beholde oversikten.
Mer informasjon om hvordan du kan stoppe automatiske purregebyr/inkassovarsel kan du lese her.
Nå kan du registrere en beskrivelse på produktene dine, som automatisk kommer med på ordrelinjen når du velger produktet. Dette legges inn på produktkortet.
Nå kan du bestille OCR-avtale uten bruk av papirskjema.
Flere forbedringer i fakturamodulen er nå lansert!
Å prøve Tripletex er helt gratis og uforpliktende. Kontoen krever ikke betalingsdetaljer og utløper automatisk etter prøveperioden på 14 dager dersom du ikke ønsker å fortsette.
Hei 👋 Lurer du på noe? Send meg en melding!