Alle produktnyheter

Mulighet for å utsette automatiske betalingspåminnelser


26. oktober 2022

Vi har nå forbedret løsningen for automatiske betalingspåminnelser.

I blant kan det være aktuelt å stoppe et aktivert purre- og inkassoløp på en faktura. Dersom du i blant gir betalingsutsettelse til kundene dine, vil du nå kunne styre når betalingspåminnelser, purring og inkasso skal starte opp igjen. Du vil fortsatt kunne skrive en intern kommentar, men nå kan du i tillegg utsette automatisk purring i en bestemt periode. Dette vil da pause purringer/inkassovarsel som er satt opp i innstillingene. Første betalingspåminnelse vil automatisk sendes ut dagen etter datoen du har satt for utsettelsen. Du vil nå også kunne se internkommentaren under «Status» i fakturaoversikten, slik at det blir enda enklere å beholde oversikten.

Mer informasjon om hvordan du kan stoppe automatiske purregebyr/inkassovarsel kan du lese her.

Siste produktnyheter

Beskrivelse på ordrelinjer

Nå kan du registrere en beskrivelse på produktene dine, som automatisk kommer med på ordrelinjen når du velger produktet. Dette legges inn på produktkortet.

  • 11. september 2024
  • Bank

Enklere bestilling av OCR-avtale

Nå kan du bestille OCR-avtale uten bruk av papirskjema.

Flere forbedringer i fakturamodulen

Flere forbedringer i fakturamodulen er nå lansert!