Alle produktnyheter

Ny administratorrolle


16. januar 2018

Det er lagt til en ny administratorrolle på tilgangssiden i Tripletex.

Den nye rollen heter «Kontoadministrator», og en person med denne tilgangen er typisk en daglig leder eller en annen person med utvidede rettigheter i kontoen, som f.eks. tilgang til banktjenester. Dette er tiltenkt som Tripletex’ kontaktperson vedrørende GDPR, prisendringer, bestillinger og annen viktig informasjon. Denne brukeren har også tilgang til «Vår kundeside» i løsningen og kan bestille moduler og tilleggstjenester samt signere avtaler elektronisk på vegne av selskapet.

Den gamle administratorrollen endres i samme forbindelse navn til «Brukeradministrator». Det er kun navnet som endres på denne rollen. Dette er tilgangen som lar deg opprette og slette brukere og legge til/fjerne tilganger på ansatte/kontakter som er opprettet i kontoen.

Alle selskaper må ha minst én kontoadministrator i kontoen. I alle kontoer som ikke har en kontoadministrator, så vil brukeradministrator få en pop-up med informasjon/retningslinjer når han/hun logger seg inn i kontoen.

Siste produktnyheter

Nytt bilagsmottak

Vi jobber stadig med å forbedre bilagsflyten og sørge for at du får en mest mulig effektiv arbeidsflyt. Bilagsmottaket er kanskje en av sidene hvor kundene våre bruker mest tid i Tripletex, derfor har vi valgt å bruke mye ressurser på å gi deg en enda bedre arbeidsflyt i nettopp bilagsmottaket.

Forbedret lønnsimport

Vi har nå lansert forbedret lønnsimport med flere felter, blant annet for å støtte feriepengesaldo som startverdi for importerte ansatte.

Reiser og utlegg i klientoppgaver

For deg som er regnskapsfører har vi nå lagt til reiser og utlegg til godkjenning under klientoppgaver.