Prosjekt og timeføring

Med Tripletex får du en komplett og fleksibel løsning for prosjektstyring og timeføring, skreddersydd for å dekke behovene til prosjektledere, ansatte og bedrifter i ulike bransjer.

Enten du leder prosjekter eller registrerer timer, gir Tripletex deg en enkel og effektiv arbeidsflyt.

Book et møte med Erica

Er du ny kunde og ønsker du å ta en rask og uforpliktende prat med oss om prosjekt-funksjonalitet for din bedrift?

Du kan også ringe oss direkte på telefon 22 83 60 00.

Få full kontroll på prosjektene dine

Eget prosjektdashbord

Et prosjektstyringsverktøy som gir oversikt over lønnsomhet, ressursbruk og budsjetter. Du kan enkelt opprette prosjekter med deltakere, kunder, ordrer og fakturaplaner.

Sanntidsoversikt og detaljerte rapporter

Se oppdaterte kostnader, inntekter og prosjektstatus i sanntid. Få full kontroll med rapporter som viser timeforbruk, kostnadsfordeling og inntekter.

Godkjenning av timer og kostnader

Effektiviser arbeidsflyten med enkel godkjenning direkte i systemet. Faktura ut til kunde og lønn til ansatte oppdateres automatisk.

Viderefakturering

Ansatte fører timer og kostnader og knytter dem direkte til prosjekter. Du viderefakturerer enkelt kostnader på prosjekt ved registrering av leverandørfaktura.

Effektive verktøy for de ansatte

Brukervennlig timeføring med app

Appen gjør det enkelt for alle ansatte å føre timer fortløpende, og knytte timene til riktig prosjekt. Du får oversikt over tidsbruken på alle prosjekter og aktiviteter. Faktura til kunde og lønn til ansatte blir riktig med en gang.

Full kontroll på materiell, varer og utgifter

Ansatte legger enkelt til materiell, varer og utgifter direkte fra mobilen. Dette gjør det lett å dokumentere alle nødvendige kostnader i sanntid, enten du er på byggeplassen, i butikken eller ute på et oppdrag. Denne funksjonen sikrer også at alt blir korrekt registrert og tilgjengelig for videre behandling i Tripletex.

Lønnsslipp på mobilen

Ansatte varsles når en ny lønnsslipp er tilgjengelig, og får full oversikt over lønn, trekk og utlegg. Se lønnsslippen direkte i appen, eller last den ned som en PDF. I appen har du alltid oversikt over både lønnslippene og feriedagene dine.

Lag dine egne skjemaer

Med skjemabyggeren lager du skjemaer som passer akkurat din arbeidshverdag. Enten du trenger en sjekkliste for byggeplassen, et kontrollskjema for el-anlegg eller skjema for kvalitetskontroll, fikser du det selv – direkte i Tripletex.

Dette får du med skjemabyggeren:

  • Skreddersydde skjemaer – lag én gang, bruk så mange ganger du vil
  • Mobilvennlig – fyll ut skjemaer rett fra mobilen når du er ute på oppdrag
  • Egen firmalogo – gjør skjemaene profesjonelle og gjenkjennbare

Jobber du i flere systemer?

Med Tripletex slipper du det! 

Alt fra prosjektstyring og timeføring til budsjettering og fakturering skjer i samme system. Du sparer tid, unngår dobbeltarbeid og har full kontroll på prosjektene dine – hvor som helst, når som helst.

Med Tripletex får du bedre kontroll, økt produktivitet og lavere administrasjonskostnader. Perfekt for bedrifter som ikke vil komplisere hverdagen.

Flere nyttige funksjoner

Budsjettering

Legg inn budsjetter for alle aktiviteter i prosjektet. I Tripletex finner du overordnet budsjett, aktivitetsbudsjett, ansattbudsjett og resultatbudsjett.

Ressursplanlegging

En ressursplan som gjør det enkelt å planlegge og ha oversikt over ledig kapasitet. Les mer om ressursplanleggeren.

Automatikk

Automatikken i systemet gjør at du som prosjektleder kan følge prosjektenes utvikling uten å måtte gjøre noe manuelt arbeid.

Gratis support

Hos Tripletex er det enkelt å få hjelp når du trenger det, helt gratis! Våre dedikerte supportere står klare til å veilede deg på både chat, e-post og telefon.

Håndverkerne har det «smikkløye» på jobb og full kontroll på timene

Halsne og Baardsen er i øverste divisjonen på å bruke prosjekt i Tripletex, sier Vibeke Sørensen i OM Regnskap. Det gir utslag på bunnlinjen.

Les mer om hvordan Halsne og Baardsen jobber med prosjekt.

Bransjer i Tripletex

Tripletex er utviklet for å passe til et bredt spekter av bransjer, og vi tilpasser løsningene våre for å oppfylle behovene til ulike typer bedrifter.

Enten du jobber innen bygg og anlegg, konsulenttjenester, restaurant eller andre bransjer, får du det du trenger i Tripletex for holde styr på prosjekter og økonomien.

Se flere bransjer.

Slik bytter du til Tripletex

Det er enklere enn du tror å bytte regnskapsprogram – vi guider deg gjennom steg for steg.

  • Importer dataene dine sømløst fra ditt gamle system
  • Få full tilgang til kontoen din fra dag én
  • Gratis support for en problemfri overgang

Ofte stilte spørsmål

Hvem passer Tripletex for?

Alle bedrifter som selger tid eller kompetanse kan bruke Tripletex for å enkelt knytte arbeidstid og utlegg til prosjekter, for enkel fakturering og lønning av ansatte.

Løsningen er fleksibel og kan settes opp for å passe ulike ønsker og behov. Bedrifter på tvers av en rekke bransjer og størrelser bruker prosjekt og timeføring i Tripletex, for å holde oversikt over fremgangen og lønnsomheten i prosjektene sine.

Hvorfor ha prosjekter og regnskap sammen?

Ved å kombinere prosjektfunksjonalitet med resten av regnskapet slipper du å forholde deg flere ulike systemer, samtidig som du vil spare mye tid ved hjelp av smart automatikk.

Kan jeg selv velge hvor mye regnskapsfører skal se?

Ja, du kan gi regnskapsfører ulike tilganger. Så kan dere bli enige om hvor mye eller lite du vil gjøre selv, og hva regnskapsfører skal gjøre.